بلندگوی شیائومی مخصوص کودکان وارد بازار می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت شیائومی بلندگویی برای کودکان سه تا شش سال، طراحی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی بلندگوی هوشمندی به نام XiaoAI Speaker Kids Edition عرضه کرده که برای کودکان سه تا شش سال طراحی شده است. این محصول ویژگی‌های مختلفی برای یادگیری و سرگرمی کودکان ارائه می‌کند. برای نمونه، مجموعه‌ای از داستان‌ها و درس‌های انگلیسی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و تجربه یادگیری جذابی را برای کودکان فراهم می‌کند. این نوع محتوا به گونه‌ای طراحی شده است که برای کودکان گروه سنی هدف مناسب باشد.

بلندگوی هوشمند XiaoAI Speaker Kids Edition از پخش آفلاین نیز پشتیبانی می‌کند و به کودکان امکان می‌دهد حتی بدون اتصال به اینترنت به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. این محصول به راحتی در کف دست کودک قرار می‌گیرد و حمل آن بسیار آسان است. کلیدهای آن نیز به گونه‌ای طراحی شده است که کودکان را تشویق می‌کند با بلندگو ارتباط برقرار کنند و ویژگی‌های آن را کشف کنند.

بلندگوی هوشمند XiaoAI Speaker Kids Edition ظاهری منحصربه‌فرد دارد و دارای برچسب‌های ایموجی DIY است که کودکان می‌توانند از آن برای شخصی‌سازی بلندگوی خود استفاده کنند و آن را به وسیله‌ای سرگرم‌کننده برای اتاق خود تبدیل کنند. این محصول از مواد مقاوم و بادوامی ساخته شده است که هنگام افتادن مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. قیمت بلندگوی هوشمند XiaoAI Speaker Kids Edition در زمان پیش‌خرید ۴۳ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 652265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.