آماده‌باش نیروهای فضای سبز شهرداری برای روز طبیعت

شهردار کرمانشاه از آماده‌باش نیروهای فضای سبز شهرداری در پارک‌های شهر در روز طبیعت خبر داد.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اتمام ایام نوروز و فرارسیدن روز طبیعت و حضور شهروندان در عرصه‌های فضای سبز، به‌دلیل شرایط ویژه نگهداری عرصه‌های فضای سبز خانواده بزرگ فضای سبز شهرداری کرمانشاه در این روز در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

وی افزود: تمامی تمهیدات و تدابیر لازم برای رفاه حال مسافرین محترم و شهروندان روزه دار در بوستان‌های کرمانشاه صورت گرفته است تا آسیبی به عرصه‌های فضای سبز شهری وارد نشود و امید است مسافرین و شهروندان روزه دار با رعایت شئونات اسلامی و احترام ماه مبارک رمضان و رعایت موارد و نکات ایمنی روز طبیعت خاطره انگیزی در شهر کرمانشاه سپری کنند.

شهردار کرمانشاه از مسافران و شهروندان تقاضا کرد در پاکیزگی محیط زیست و حفظ فضای سبز کوشا باشند و از آسیب زدن به عرصه‌های فضای سبز خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر کرمانشاه با ۲۴۱ بوستان دارای ۱۰/۵۵ مترمربع سرانه فضای سبز و ۶/۰۹ مترمربع سرانه فضای سبز تفرجگاهی است.

پارک‌های شرقی و غربی طاقبستان، کوهستان و سراب قنبر و حواشی بزرگراه‌های شرقی و غربی و کشمیر جزو نقاط مورد استقبال کرمانشاهیان در محدوده شهر است.

کد خبر 651728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.