این دو بازیکن کلید قهرمانی مورایس هستند؟ + عکس

مدافعان سپاهان نقش موثری در روند موفقیت‌آمیز این تیم ایفا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر دو تیم سپاهان و صنعت آبادان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مورایس به اتمام رسید. طلایی پوشان اصفهان همچنان شانس اول کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم به شمار می‌روند.

بدون تردید سه امتیاز این جدال حساس برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود و به همین دلیل شاگردان عبدالله ویسی به‌رغم اینکه در ورزشگاه خانگی حریف و در حضور تماشاگران پر تعداد سپاهان بازی می‌کردند، عملکرد مطلوبی از خود به جا گذاشتند و اگرچه تا حدودی سقوط خود به لیگ آزادگان را قطعی کردند این تقابل را با نتیجه‌ای قابل قبول به اتمام رساندند.

در سوی مقابل نیز طلایی‌پوشان برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول مسابقات و رسیدن به قهرمانی بازی چشم‌نوازی را به نمایش گذاشتند، اما می‌توان گفت مدافعان سمت راست و چپ مورایس در کسب این سه امتیاز دشوار و البته حیاتی نقش مؤثری ایفا کردند.

رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور که ابتدای فصل به سپاهان پیوستند تا این لحظه عملکرد مناسبی از خود ارائه داده‌اند و در بیشتر رقابت‌های این تیم با سانتر، ضربات ایستگاهی و بازی‌سازی‌های خود امتیازات مهمی را برای تیم مورایس کسب کرده‌اند.

در بازی با صنعت نفت آبادان نیز این دو بازیکن ترک عادت نکردند و در دقیقه ۴۰ مسابقه رامین رضائیان با ضربه سر، ارسال دقیق زکی‌پور را تبدیل به گل کرد اما درخشش آن‌ها فقط در این صحنه خلاصه نشد و در سایر دقایق مسابقه نیز مدافعان زهردار سپاهان با ارسال و پاس‌های در عمق شهریار مغانلو را در موقعیت گلزنی قرار دادند و اگر این بازیکن دقت عمل بیشتری به خرج می‌داد می‌توانست دروازه گروسیان را باز کند.

با این تفاسیر می‌توان گفت سپاهان با استفاده از تکنیک این دو بازیکن می‌تواند قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کند و اگرچه تمام مهره‌های طلایی‌پوشان تأثیرگذار هستند اما رضائیان و زکی‌پور می‌توانند سهم بیشتری در موفقیت‌های این تیم داشته باشند.

این دو بازیکن کلید قهرمانی مورایس هستند؟ + عکس

کد خبر 651565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.