ارزروم‌اسپور ۲ _ آلتای‌اسپور ۴ / آلتای بازی پرگل هفته را با گلزنی محمد نادری برنده شد

تیم فوتبال آلتای‌اسپور در چارچوب هفته بیست‌وهشتم سوپرلیگ ترکیه برابر ارزروم‌اسپور به پیروزی پرگل چهار بر دو دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _پنج‌شنبه دهم فروردین‌ماه _ تیم‌های فوتبال ارزروم‌اسپور و آلتای‌اسپور در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه پندیک و با قضاوت بوراک اولکار به‌مصاف هم رفتند و در پایان آلتای‌اسپور به پیروزی چهار بر دو مقابل ارزروم‌اسپور دست پیدا کرد.

محمد نادری مدافع ایرانی تیم فوتبال آلتای‌اسپور به تشخیص تونا اوزومکو از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفت و موفق شد دقیقه پنجم روی پاس صفا اوزدمیر دروازه ارزروم‌اسپور را باز کند تا با گل زودهنگام خوب آلتای‌اسپور را در خانه حریف پیش بیندازد.

در ادامه گل تساوی‌بخش را ارزروم‌اسپور توسط میخائیل روشوئول به‌ثمر رساند و نیمه‌اول که هفت دقیقه وقت تلف‌شده هم داشت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در نیمه‌دوم اما بازی جذاب‌تر دنبال شد و مارکو پایاکسائو خیلی‌زود گل دوم را برای آلتای وارد دروازه حریف کرد.

ارزروم‌اسپور با پنالتی‌ای که کسب کرد به‌وسیله ارن توزلو بار دیگر بازی را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و مارکو پایاکسائو از روی ضربه‌پنالتی گل دوم خودش و گل سوم آلتای را وارد دروازه حریف کرد و گل چهارم نیز روی پاس‌گل محمد نادری زده شد تا آلتای به پیروزی پرگل خارج از خانه دست پیدا کند.

کد خبر 651304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.