۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
بایرن به رقابت جذب مونت می‌پیوندد

باشگاه‌هایی مانند منچستریونایتد و لیورپول برتری فاحشی در رقابت برای مونت دارند، با این حال وی شاید تصمیم به خروج از کشور خود بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از تایمز، باشگاه بایرن مونیخ علاقه زیادی به جذب میسون مونت، هافبک چلسی نشان داده و او را به عنوان هدف نقل و انتقالات تابستانی معرفی کرده است.

میسون مونت در سال ۲۰۱۹ به تیم اصلی چلسی پیوست و توانست از آن زمان تبدیل به یکی از ستاره‌های اصلی تیم لندنی شود. او که اکنون بازیکن تیم ملی انگلیس نیز هست، تمایل خود را برای جدایی از جمع لندنی‌ها نشان داده و احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۳ از تیمش جدا شود.

در حالی که مونت در حالت ایده آل دوست دارد در استمفوردبریج بماند، اما موانعی بر سر راه وی قرار دارند. او می‌خواهد در صورت تمدید قرارداد خود با چلسی، دستمزدی برابر با ریس جیمز داشته باشد. این در حالی است که پیشنهاد چلسی برای این بازیکن ۲۴ ساله، یک قرارداد طولانی مدت ۷ ساله است و دستمزد کمتری نسبت به ریس جیمز به مونت پرداخت خواهد شد.

از آنجایی که مونت نمی‌خواهد چنین شرایطی را بپذیرد، احتمال خروج این بازیکن افزایش یافته است.

از میان تیم‌های لیگ برتری، باشگاه‌هایی مانند منچستریونایتد و لیورپول برتری فاحشی دارند، با این حال وی شاید تصمیم به خروج از کشور خود بگیرد.

باشگاه بایرن مونیخ از جمله مشتریان ستاره خط میانی چلسی است و می‌خواهد از این موقعیت استفاده کند تا با وی به توافق برسد. با انتخاب توماس توخل، سرمربی سابق چلسی به عنوان سرمربی جدید بایرن، شانس این اتفاق در هفته گذشته به شدت افزایش یافته است.

مونت در دوران موفقیت‌آمیز سرمربی آلمانی در استمفوردبریج، زیر نظر توخل تبدیل به بازیکن ترکیب اصلی شد و ممکن است به عنوان یک گزینه ارزشمند در ترکیب جدید وی در بایرن نیز در نظر گرفته شود. این در شرایطی است که باواریایی‌ها بازیکنان خوبی در پست میسون مونت در اختیار دارند و همه چیز به توخل بستگی دارد. سرمربی آلمانی پیش از این تمایل زیادی به کار کردن با بازیکنان سابقش نشان داده و شاید این اتفاق دوباره در بایرن مونیخ رقم بخورد.

کد خبر 651296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.