جمهوری اسلامی در بالاترین سطح از قدرت و توانمندی قرار دارد

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان با اشاره به فرمایشات نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت: امسال سخنان نوروزی مقام معظم رهبری به مراتب محکم‌تر از سال‌های گذشته بود که نشان می‌دهد امروز جمهوری اسلامی در بالاترین سطح از قدرت و توانمندی قرار دارد و امیدواریم ما نیز بتوانیم در این قدرت نقش داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی شامگاه امروز _شنبه پنجم فروردین‌ماه_ در جمع اعضای مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: با همراهی و همکاری اعضا و حمایت شورای هماهنگی و شورای عالی امیدوارم در دور جدید اقدامات بهتر و بیشتری را نسبت به قبل انجام دهیم.

وی کمک و حمایت اعضا را در این راستا مؤثر دانست و افزود: در سال پیش‌رو موضوع انتخابات مجلس مطرح است که باید از اکنون برای این منظور آمادگی‌های لازم فراهم شود، در کنار آن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین حضور در صحنه‌های مختلف دیگر بسیار مهم و حیاتی هستند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان با اشاره به فرمایشات نوروزی رهبر معظم انقلاب یادآور شد: امسال سخنان نوروزی رهبری به مراتب محکم‌تر از سال‌های گذشته بود که نشان می‌دهد امروز جمهوری اسلامی در بالاترین سطح از قدرت و توانمندی قرار دارد و امیدواریم ما نیز بتوانیم در این قدرت و توانمندی نقش داشته باشیم.

وی ادامه داد: با جلساتی که در یکی دو ماه گذشته برگزار شد، مجمع با ساختار و کارگروه‌های جدید و برای همه منظورهایی که تعیین شده آماده به کار می‌شود و امیدواریم این تغییرات در راستای افزایش توانمندی و کارایی مجمع صورت گیرد.

کد خبر 650170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.