افزایش زمان ماندگاری خودروها در پارکینگ‌های عمومی اصفهان

مسئول کمیته حمل‌ونقل ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه میانگین زمان توقف خودروهای ورودی به پارکینگ‌ها از ۲۰۰ دقیقه در سال گذشته به ۲۴۰ دقیقه در سال‌جاری افزایش یافته است، گفت: هر روز بالغ بر ۵۰ هزار دستگاه خودرو از پارکینگ‌های این کلان‌شهر استفاده می‌کنند.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افزایش زمان ماندگاری خودروها در پارکینگ‌های عمومی تحت نظارت شهرداری اصفهان اظهار کرد: میانگین زمان توقف خودروهای ورودی به پارکینگ‌ها از ۲۰۰ دقیقه در سال گذشته به ۲۴۰ دقیقه در سال جاری افزایش یافته است.

وی با اشاره به ارتقای فرهنگ استفاده از پارکینگ در سفرهای شهری افزود: در سال جاری با استفاده از اشتراک و همرسانی اطلاعات بر اپلیکیشن‌های مسیریاب و اطلاع‌رسانی اپ‌های «نشان» و «اصفهان من» ضمن ارائه اطلاعات ترافیکی آنلاین به استفاده کنندگان، میزان ظرفیت پارکینگ‌های تحت نظارت نیز در دسترس شهروندان است که در کاهش اختلال ترافیک مرکز شهر مؤثر است.

مسئول کمیته حمل‌ونقل ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به ورودی روزانه استفاده از پارکینگ‌های عمومی، خاطرنشان کرد: میزان استفاده از پارکینگ‌های شهرداری، بخش خصوصی و ناژوان هر روز بالغ بر ۵۰ هزار دستگاه خودرو است.

کد خبر 650145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.