استعفای مشاور رونالدو در بحبوحه مشکلات CR7 با تیم ملی پرتغال!

ریکی رگوفه، مشاور کریستیانو رونالدو اعلام کرد که با هدایت روبرتو مارتینز از سمت خود در تیم پرتغال کناره‌گیری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرتغال قرار است دوران جدیدی را تحت هدایت مارتینز آغاز کند، اما از خدمات رگوفه که رابطه نزدیکی با رونالدو دارد، محروم خواهد بود. این ای جنت ۲۰ سال با تیم پرتغال کار کرده و در انتقال رونالدو به النصر نیز نقش داشته است. این تصمیم در حالی گرفته می‌شود که گمانه‌زنی‌ها در مورد اینکه آیا رونالدو بازوبند کاپیتانی تیم ملی را حفظ خواهد کرد یا خیر، افزایش یافته است.

رونالدو در دو بازی آخر پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ توسط فرناندو سانتوس، سرمربی سابق این تیم از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد و مارتینز هنوز تأیید نکرده است که چه کسی بازوبند را برای تیمش خواهد بست. په په، مدافع کهنه‌کار در مراسم The Best اخیر فیفا که رونالدو در آن حضور نداشت، به عنوان کاپیتان پرتغال معرفی شد.

رگوفه در اینستاگرام نوشت: این یک افتخار بود که به مدت دو دهه به عنوان عضوی از تیم ملی، به کشورم خدمت کردم، لحظات فراموش نشدنی را سپری و دوستانی فوق‌العاده پیدا کردم، از بازیکنان، مربیان و کادر فنی به دلیل همه چیزهایی که با هم تجربه کردیم تشکر می‌کنم. مرحله جدیدی آغاز می‌شود، اما دیدن قهرمانی تیم ملی ما، آرزویی همیشگی است.

رونالدو پس از به ثمر رساندن هشت گل در هفت بازی برای النصر، خود را برای رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ پرتغال آماده می‌کند. مارتینز پس از نام بردن از این فوق ستاره ۳۸ ساله در ترکیب تیمش، درباره او صحبت و تاکید کرد که او همچنان بازیکن کلیدی تیم ملی است.

وی تاکید کرد: کریستیانو رونالدو بازیکن بسیار متعهدی است، او می‌تواند تجربه‌اش را به تیم بیاورد و شخصیت بسیار مهمی برای تیم است. من به سن نگاه نمی‌کنم.

اولین بازی مارتینز به عنوان سرمربی، روز پنجشنبه برابر لیختن‌اشتاین در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ است، این تیم روز یکشنبه و با یک بازی خارج از خانه در لوکزامبورگ به کار خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 649474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.