۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
نسخه جدید گوشی Moto G32 عرضه خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Moto G32 با هشت گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا گوشی Moto G32 را در ماه آگوست ۲۰۲۱ وارد بازار هند کرد. این محصول در یک نسخه با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار گرفته بود. اخیراً شرکت تولیدکننده تائید کرده است که نسخه جدید این محصول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد.

گوشی Moto G32 با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۴۵ دلار در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه دیگر این محصول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۲۷ دلار وارد بازار شده است. گوشی Moto G32 دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است.

گوشی Moto G32 به تراشه Snapdragon 680 مجهز شده و با چهار یا هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روی نمایشگر آن تعبیه شده است. علاوه بر این، یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی Moto G32 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۳۰ واتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به بلندگوهای دوگانه استریو و حسگر اثرانگشت در لبه کناری اشاره کرد.

کد خبر 649436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.