کاهش ۶۷ درصدی جان‌باختگان حوادث درون‌شهری / تعطیلی مراکز تعویض پلاک اصفهان تا ۵ فروردین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از کاهش ۶۷ درصدی تعداد جان‌باختگان حوادث رانندگی درون‌شهری از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون و تعطیلی مراکز تعویض پلاک اصفهان تا پنجم فروردین خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مؤثری که در راستای کاهش حوادث ترافیکی در استان انجام شده است، شاهد کاهش ۶۷ درصدی تعداد جان‌باختگان حوادث رانندگی درون‌شهری از ابتدای آغاز طرح نوروزی در استان اصفهان بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه صددرصد جان‌باختگان حوادث رانندگی از شهروندان بومی استان بوده‌اند، افزود: بیشترین علت تصادفات طرح نوروز امسال در بخش درون‌شهری تا به امروز، نداشتن توجه به جلو با بیش از ۳۰ درصد از سهم کل تصادفات بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: در تعداد مجروحان حوادث رانندگی از ابتدای آغاز طرح نوروزی شاهد افزایش ۱۷ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هستیم.

وی ادامه داد: احتیاط، یکی از مؤلفه‌های مهم رانندگی تدافعی است که نتیجه آن کاهش تخلفات و تصادفات خواهد بود؛ لذا هموطنان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، روزهای شاد خود را به ناراحتی و پشیمانی تبدیل نکنند.

تعطیلی مراکز تعویض پلاک اصفهان تا پنجم فروردین‌ماه

سرهنگ محمدی با اشاره به فعالیت مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودروها در ایام نوروز، گفت: تمام این مراکز تا صبح پنجم فروردین‌ماه تعطیل هستند و با توجه به تعطیلی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات شماره‌گذاری استان، شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی راهور rahvar۱۲۰.ir نسبت به رزرو و دریافت نوبت برای روزهای آینده اقدام کنند.

کد خبر 649100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.