نامه رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس جمهور درباره تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۲

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور در نامه‌ای به رئیس جمهور تصویب مصوبه‌های مربوط به تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۲ که در آبان ماه سال جاری در شورای عالی بیمه مصوب شده بود را خواستار شد.

به گزارش ایمنا، رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور، در نامه‌ای به رئیس جمهور تصویب مصوبه‌های مربوط به تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۲ که در آبان ماه سال جاری در شورای عالی بیمه مصوب شده بود را خواستار شد.

در متن نامه محمد رییس‌زاده، خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمده است:

«احتراما به استحضار می‌رساند شورای عالی بیمه سلامت در آبان ماه سال جاری طبق روال قانونی میزان افزایش تعرفه خدمات سلامت را تعیین و به سازمان برنامه و بودجه که خود عضوی از شورا می‌باشد، اعلام کرد تا آن سازمان موضوع را برای تصویب نهایی به هیأت محترم وزیران ارسال نماید.

معاونت ذی‌ربط در سازمان برنامه و بودجه برخلاف قانون و برخلاف تأکیدات حضرتعالی در مکاتبات قبلی این سازمان، علاوه بر تغییر عدد مصوب شورای‌عالی بیمه سلامت، با تأخیر در ارسال آن به هیأت دولت، امکان تعیین تکلیف آن را به دو جلسه آخر هیأت دولت در سال جاری موکول کرده است.

لذا استدعا دارم به قید فوریت دستور فرمائید ضمن رعایت مصوبه شورای عالی بیمه سلامت، قبل از پایان سال، تصویب آن در دستور کار هیأت محترم وزیران قرار گیرد.»

کد خبر 647813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.