تاکید اعضای شورای اسلامی شهر ساری بر فضاسازی شهری در آستانه بهار

اعضای شورای اسلامی شهر ساری بر فضاسازی شهری در آستانه بهار تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افشین راسخ ساری امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفند_ در دهمین جلسه کمیسیون عمران در سال دوم فعالیت شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به نامناسب بودن و آشفتگی فضای شهری، اظهار کرد: باید اقداماتی صورت بگیرد که شهروند وقتی وارد محیط شهری می‌شود لذت ببرد به‌ویژه در این ایام که نزدیک فصل بهار هستیم.

وی ادامه داد: سازمان فضای سبز باید برای بهبود شرایط از طراحان با تجربه و ایده‌پرداز استفاده کند. البته کمی و کاستی‌ها در حوزه نیروی انسانی و امکانات وجود دارد که باید پیگیر آن بود.

علی عاشقان دیگر عضو شورای شهر ساری نیز وضعیت نامناسب درختان نارنج سطح شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: در خصوص چیدن محصول این درختان نیز باتوجه به پیگیری‌های که انجام شد هیچ اقدامی صورت نگرفت.

سیدحسین یوسفی، نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ساری ابراز امیدواری کرد: در سال جدید اتفاق خوبی در حوزه فضای سبز و مخصوص ساماندهی درختان سطح شهر صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه در برخی شهرها که فاقد آب و خاک مناسب هستند تولید و حتی صدور گل و گیاه به دیگر شهرها صورت می‌گیرد اما در ساری با وجود شرایط طبیعی مناسب، کاستی‌هایی در فضاهای سبز داریم تاکید کرد: باید دید مشکل در کجاست حال آنکه شهرداری از افراد متخصص در زمینه فضای سبز نیز بهره‌مند می‌باشد.

شهرام ایرجی عضو شورای شهر ساری با تاکید بر اینکه مناطق مختلف شهر باید از نظر زیبایی و فضای شهر تغییر کند و بهتر شود، افزود: ما وظیفه داریم کاستی‌ها را اعلام کنیم و سازمان‌ها باید برای مرتفع نمودن آن اقدام کنند.

سیدرحمان میرشجاعی دیگر عضو شورای شهر ضمن انتقاد از عملکرد سازمان فضای سبز گفت: باید شهرداران مناطق نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشند تا شاهد کاستی‌ها نباشیم.

سید حسن احمدی عضو شورای شهر ساری نیز گفت: به‌رغم پیگیری‌های انجام شده در خصوص مکانیزه شدن فضای سبز شهری هیچ گونه اقدامی نشده است.

وی گفت: ظرفیت درآمدی سازمان فضای سبز باید با برنامه‌ریزی شکوفا شود.

کد خبر 647771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.