۷۰ پایگاه‌ مطالعات نوروزی دانش‌آموزی فعال است

رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، تعداد کل پایگاه‌های مطالعات نوروزی پیش‌بینی شده در سطح استان را بیش از ۷۰ مورد اعلام کرد و گفت: دانش‌آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم می‌توانند از خدمات این پایگاه‌ها استفاده کنند.

حسین نادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از آغاز طرح پایگاه‌های مطالعات نوروزی خبر داد و اظهار کرد: این پایگاه‌ها با هدف کیفیت‌بخشی به آموزش دانش‌آموزان و ایجاد فرصت‌های مطالعاتی در یک فضای آرام، براساس برنامه‌های سند تحول بنیادین و در راستای سیاست‌های آموزشی در مناطق و نواحی استان اصفهان برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته با توجه به شیوع کرونا این پایگاه‌ها تشکیل نشدند، افزود: از سال جاری، با تشکیل تمام کلاس‌ها به صورت حضوری، این پایگاه فعالیت‌های خود را با جدیت دنبال خواهد کرد.

رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان تصریح کرد: در همه مناطق و نواحی آموزش‌وپرورش استان حداقل یک پایگاه دخترانه و یک پایگاه پسرانه خواهیم داشت که اطلاعات آن‌ها توسط اداره آموزش‌وپرورش هر منطقه اعلام شده است.

وی تعداد کل پایگاه‌های مطالعات نوروزی پیش‌بینی شده در سطح استان را بیش از ۷۰ مورد اعلام کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم می‌توانند از خدمات این پایگاه‌ها استفاده کنند.

نادیان گفت: پایگاه‌های مطالعات نوروزی به طور معمول از چند روز پیش از شروع ایام نوروز تا چند روز پس از تعطیلات نوروزی و از ساعت هفت صبح تا ۱۹ عصر فعالیت خواهند کرد و جزئیات فعالیت هر پایگاه توسط آموزش‌وپرورش هر ناحیه یا منطقه، اعلام خواهد شد.

وی حضور مشاور تحصیلی بین دانش‌آموزان، ارائه برنامه مطالعاتی دقیق و رفع اشکال دروس تخصصی با حضور دبیران مجرب را از جمله خدمات ویژه این پایگاه‌ها دانست و اضافه کرد: به‌دلیل شلوغ بودن منازل در ایام نوروز، ممکن است دانش‌آموزان تمرکز لازم برای مطالعه نداشته باشند، از همین رو به دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم از خدمات این پایگاه‌ها استفاده کنند.

رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، خاطرنشان کرد: از مناطق و نواحی تقاضا کرده‌ایم که این پایگاه‌ها و فضاهای مطالعاتی با استفاده از ظرفیت بعدازظهرها و روزهای پنجشنبه و جمعه، پس از تعطیلات نوروز نیز به فعالیت خود ادامه دهند تا دانش‌آموزان بتوانند از آن‌ها نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 647439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.