آغاز به کار اتوبوس «ایمنی و نشاط» در ایستگاه محلات گرگان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از آغاز به کار اتوبوس ایمنی و نشاط در ایستگاه محلات سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: در نخستین روز اجرای طرح اتوبوس ایمنی و نشاط از سوی این سازمان، پارک ترافیک شهرداری گرگان و پارک محله فردجهان اولین توقفگاه این اتوبوس بودند.

وی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و حمل و نقل در حال برگزاری است، افزود: در اجرای این طرح که هدف از آن آموزش و ارتقا سطح ایمنی برای شهروندان به ویژه کودکان است، کارشناسان آموزش سازمان با حضور در این برنامه‌ها همراه با هنرمندان دیگر، مسائل ایمنی در خصوص خطرات مراسم چهارشنبه سوری با استفاده از وسایل محترقه و منفجره را به کودکان و خانواده آنان اطلاع‌رسانی می‌کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: کودکان همراه با خانواده خود با حضور در اتوبوس ویژه به نام «اتوبوس ایمنی و نشاط» با انجام بازی‌های کودکانه و نقاشی و شرکت در مسابقه هوش و نقاشی جوایزی دریافت می‌کنند.

صفری تصریح کرد: با توجه به نزدیکی به چهارشنبه پایان سال و متعاقباً حوادث احتمالی مخصوص این روز، شهروندان می‌توانند با حضور در روبروی ساختمان شهرداری از نمایشگاه موقت که به منظور اطلاع رسانی در مورد حوادث پایان سال به صورت بنرهای دیواری و توزیع بروشور انجام می‌شود، بازدید کنند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند با حضور در مکان‌های مشخص شده از این برنامه‌های متنوع لذت ببرند تا با یادگیری نکات ایمنی سالی بدون هیچ حادثه‌ای را به پایان رسانیم.

کد خبر 647391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.