کشف موادمحترقه غیرمجاز در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۳۹ هزار و ۷۲۵ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز و دستگیری پنج متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خطرات احتمالی پیش روی شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در خصوص نگهداری و توزیع گسترده موادمحترقه در سطح این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در بازرسی از پنج باب مغازه تعداد ۳۹ هزار و ۷۲۵ عدد انواع موادمحترقه خطرناک غیرمجاز را کشف کنند. در این رابطه پنج متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: پلیس، از شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی، حمایت می‌کند، اما با عاملان تهیه و توزیع موادمحترقه غیرمجاز، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی قاطعانه برخورد می‌کند و شهروندان اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 647221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.