ریزگردهای تالاب گاوخونی عامل  شیوع سرطان در اصفهان

رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شیوع سرطان در این کلان‌شهر گفت: یکی از علل آن ریزگردهای تالاب گاوخونی است، در این راستا از سازمان محیط زیست درخواست می‌شود مانند دریاچه ارومیه به فکر این تالاب باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه بیست‌ویکم اسفندماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وضعیت تالاب گاوخونی اظهار کرد: فاضلاب‌های شهر به این منطقه وارد شده و درحال‌حاضر که تالاب خشک است؛ باد سبب پراکنده کردن ذرات آلوده در اصفهان و مناطق اطراف می‌شود.

وی با اشاره به شیوع سرطان در اصفهان افزود: یکی از علل آن ریزگردهای تالاب گاوخونی است، در این راستا از سازمان محیط زیست درخواست می‌شود مانند دریاچه ارومیه به فکر این تالاب باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه قطار سریع‌السیر تهران_قم_اصفهان باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود، تصریح کرد: در حال حاضر که ارتباط با چین به خوبی شکل گرفته است، این موضوع باید پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مستمر و استفاده از تخصص و فن چینی‌ها می‌توانیم این خط قطار سریع‌السیر تهران_قم_ اصفهان را دو ساله تکمیل کنیم.

کد خبر 647192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.