اجرای آسفالت مکانیزه در نقاط مختلف شهر

شهردار ورامین گفت: عملیات آسفالت مکانیزه در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است و از ابتدای سال جاری تاکنون، ۷۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت معابر شهر هزینه شده است.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین با تمام تجهیزات و امکانات مسیر هفت کیلومتری از ابتدای بلوار پیامبر اعظم ورامین به سمت مسجد مقدس جمکران را برای کمک به زائران آماده کردند.

وی با اشاره به همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین در برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی ویژه بانوان در پارک خانواده افزود: به برگزیدگان جشنواره طبخ غذاهای بومی محلی جوایزی اهدا شد.

شهردار ورامین با بیان اینکه عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه شهرداری به بلوار معلم رسید، خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت مکانیزه در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است و از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت معابر شهر هزینه شده است.

مؤمنی اضافه کرد: در طرح استقبال از بهار، طرح بهداشت محله به صورت محله‌محور و جهادی در مناطق مختلف شهر ورامین با حضور گروه‌های جهادی کارکنان حوزه خدمات شهری با تمام ادوات و ماشین‌آلات آغاز شده است و تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در طرح استقبال از بهار به همت مدیریت سیما و منظر شهر، تعمیر و بازسازی سطل‌های مکانیزه در ناحیه سه شهرداری ورامین آغاز شده است، گفت: سطل‌های زباله مکانیزه فرسوده شهر ورامین تعمیر و بازسازی شده است و سطل‌های جدید به‌زودی جایگزین خواهد شد.

شهردار ورامین از آغاز عملیات رنگ‌آمیزی سطل‌های مکانیزه توسط عوامل مدیریت سیما و منظر شهری در سطح شهر خبر داد و افزود: عملیات نصب علائم راهنمایی و رنگ‌آمیزی جداول در نخستین گام در کمربندی جنوبی بلوار بصیرت تا زیرگذر موسی‌آباد اجرا شد و این طرح تا پایان سال در تمام معابر سطح شهر ادامه خواهد داشت.

مؤمنی گفت: در طرح استقبال از بهار پس از آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر، عملیات رنگ‌آمیزی و خط‌کشی این معابر آغاز شده است.

کد خبر 646738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.