۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
قیمت گوشی Moto G73 5G مشخص شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Moto G73 5G گواهی IP52 را نیز دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردغبار مقاوم است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا قصد دارد گوشی Moto G73 5G را در تاریخ ۱۰ مارس در هند عرضه کند. این محصول در ماه ژانویه وارد بازارهای اروپایی شده بود. به نظر می‌رسد که قیمت این محصول در بازار هند ۲۳۱ دلار است. گوشی هوشمند یاد شده دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن بالا و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است.

یک ماژول دوربین مربعی شکل در پنل پشتی گوشی Moto G73 5G تعبیه شده است که دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن تعبیه شده است. گوشی هوشمند یادشده از تراشه مدیاتک Dimensity 930 بهره می‌برد و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی Moto G73 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد. این محصول با استفاده از سیستم‌عامل Android 13 اجرا می‌شود و از بلوتوث ۵.۲، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. ضخامت گوشی Moto G73 5G 8.29 میلی‌متر و وزن آن ۱۸۱ گرم است. این محصول گواهی IP52 را نیز دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردغبار مقاوم است.

کد خبر 646322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.