عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ اسفندماه

در این بسته خبری از بجنورد با کاشت ۵۰۰ هزار گلدان به استقبال بهار رفت تا سهمیه شهرداری روانسر برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده ۱۰ دستگاه است و انقلابی در توسعه فضاهای سبز شهری سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

انقلابی در توسعه فضاهای سبز شهری سنندج در راه است

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: برنامه‌ریزی برای احداث ۱۴۳ هکتار پارک با هدف بهره‌مندی شهروندان در سطح شهر انجام شده و انقلابی در راستای توسعه فضاهای سبز شهری در راه است.

طرح جهادی فضای سبز در شمال تهران / توزیع ۸ هزار اصله نهال

حمید مهری سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک تهران اظهار داشت: به مناسبت هفته درختکاری و زمان مناسب برای کاشت نهال، منطقه اقدام به اجرای طرح‌های جهادی در زمینه توسعه فضاهای سبز کرده است و طی آن بیش از یک هزار و ۲۰۰ نهال در بوستان‌های گلابدره، نفس، مقبره الشهدا شهرک شهید محلاتی کاشته شد.

بجنورد با کاشت ۵۰۰ هزار گلدان به استقبال بهار رفت

عباسعلی مهماندوست، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بجنورد گفت: کاشت ۵۰۰ هزار گلدان در فضای سبز بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی امروز (دوشنبه) آغاز شد و تا پیش از نوروز به اتمام می‌رسد.

تهران نیازمند بازنگری در حوزه حمل‌ونقل / تراموا به پایتخت می‌آید

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: نیازمند بازنگری در حوزه حمل و نقل هستیم که بنا داریم ظرفیت ناوگان مترو را از هفت به ۱۱ خط برسانیم.

سهمیه شهرداری روانسر برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده امسال ۱۰ دستگاه است

فرهاد تاب زر، شهردار روانسر با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده و با هماهنگی سازمان حمل و نقل همگانی کشور، اولین دستگاه تاکسی نوسازی شده، به ناوگان حمل و نقل درون شهری روانسر اضافه شد، گفت: تا پایان سال جاری ۱۰ دستگاه تاکسی فرسوده در این شهر نوسازی می‌شود.

کاشت ۲ هزار اصله نهال در خمین هدف‌گذاری شد

حمید احمدی، شهردار خمین از کاشت دو هزار اصله نهال در بازه زمانی پانزدهم اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز در این شهر خبر داد.

جذب ۱۵۰۰ تن قیر رایگان و ۱۹۰ میلیارد اعتبار دولتی برای شهرداری بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد از جذب ۱۵۰۰ تن قیر رایگان و ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی برای نخستین بار در مجموعه شهرداری خبر داد.

کد خبر 645966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.