لزوم ارتقای سطح آمادگی کودکان و نوجوانان در برابر مخاطرات

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کازرون گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف جمعیت هلال احمر، آموزش همگانی و اجتماع محور است. در همین راستا آگاهی‌سازی آحاد مردم به ویژه کودکان و نوجوانان و ارتقای سطح آمادگی آنها در برابر مخاطرات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی عرفان امروز_ دوشنبه پانزدهم اسفندماه_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اجرای طرح همتا در شهرستان کازرون، اظهار کرد: این طرح از دهم اسفند ماه ۱۴۰۱ در دبستان‌های دخترانه و پسرانه این شهرستان کازرون توسط مربیان کارآزموده و با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان در حال اجر است و تاکنون دانش آموزان استقبال بالایی از این طرح کردند.

وی با اشاره به اهمیت آمادگی افراد در برابر مخاطرات و آگاه‌سازی آنها در این زمینه، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف جمعیت هلال احمر، آموزش همگانی و اجتماع محور است. در همین راستا آگاهی‌سازی آحاد مردم به ویژه کودکان و نوجوانان و ارتقای سطح آمادگی آنها در برابر مخاطرات از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کازرون گفت: سرفصل‌ها و موضوعات اصلی این طرح شامل آشنایی با جمعیت هلال احمر، ایمنی در برابر زلزله در مدارس، ایمنی در زمان سیل در مدارس، آشنایی با مخاطرات طبیعی و انسان ساخت، ایمنی در چهارشنبه آخر سال شامل ایمنی در آتش سوزی و سوختگی است.

کد خبر 645948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.