پایش روزانه فعالیت‌های استقبال از بهار ۱۴۰۲ در مشهد

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از پایش روزانه تمام اقدامات انجام شده توسط بخش‌های مختلف شهرداری مشهد، به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران رضوی در ایام نوروز و رفع معضلات، مشکلات یا ناهماهنگی‌های مختلف میان بخش‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی امروز _دوشنبه پانزدهم اسفندماه_ در نهمین جلسه هماهنگی اقدامات انجام شده برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ اظهار کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته فرآیند استقبال از بهار زودتر از موعد مقرر آغاز شده است تا با بهره‌گیری از تمام توان مدیریت شهری ارائه خدمات به نحو شایسته‌ای به زائران و مجاوران ارائه شود.

وی افزود: همواره یکی از مهمترین شروط موفقیت در اجرای برنامه‌های مختلف، علاوه بر برنامه‌ریزی و اجرا، پایش منظم اقدامات است، در همین راستا از انتهای بهمن‌ماه تمام فعالیت‌های انجام شده به صورت روزانه پایش می‌شود تا هرگونه انحراف از برنامه‌های بالادستی یا ناهماهنگی‌های مختلف میان بخش‌های اجرایی به سرعت رفع شود.

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شده است که تمام فعالیت‌های استقبال از بهار در محورهای ویژه و پرتردد شهر تا هفدهم اسفند و مابقی در سطح شهر تا بیست‌وپنجم اسفندماه به پایان برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده بسیاری از فعالیت‌های استقبال از بهار ۱۴۰۲ در سطح شهر آغاز شده و به منظور پایش اقدامات و رفع موانع موجود، جلسات مکرری در مناطق و در سطوح مدیریتی در حال انجام است.

نجفی ادامه داد: یکی از مهمترین خدمات قابل ارائه به زائران و مجاوران رضوی در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهری است، در این جلسه موضوعاتی نظیر نصب تجهیزات ایمنی و هدایت ترافیکی معابر سواره‌رو، خط‌کشی معابر شهری، بهبود مسیرهای ویژه دوچرخه، اصلاح هندسی معابر شهری در مناطق سیزده‌گانه و ایمن‌سازی و بهسازی گذرگاه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 645911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.