ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل‌گهر

تیم فوتبال استقلال تهران امروز در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان امروز _دوشنبه پانزدهم اسفندماه_ یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر به انجام خواهند رساند؛ جدالی که از ساعت ۱۶:۴۵ آغاز می‌شود و نبرد دو تیم برای تثبیت جایگاهشان در جدول رده‌بندی خواهد بود.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال را برای دیدار امروز بررسی خواهیم کرد؛

کلین‌شیت‌های سیدحسین حسینی دو رقمی می‌شود؟

بازی امروز استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان برای خط تدافعی و گلر آبی‌پوشان پایتخت سخت و دشوار خواهد بود؛ چرا که مهاجمان سرزن و شوت‌زنی مانند مرتضی تبریزی و کیروش استنلی به‌علاوه رضا شکاری می‌توانند موقعیت‌های خطرناکی خلق کنند. البته که سیدحسین حسینی کاپیتان و گلر نخست استقلال ناجی امنی برای ریکاردو ساپینتو و قفس توری تیمش است‌. شماره یک استقلال طی ۲۱ هفته فصل جاری موفق به ثبت ۹ کلین‌شیت شده است و امروز می‌خواهد با رساندن این آمار به عدد ۱۰، علاوه‌بر کمک به تیمش برای کسب نتیجه، در بین گلرهای رقیبان نیز جایگاه خوب خود را حفظ کند.

کار سخت مدافعان مقابل تاکتیک‌های خاص قلعه

از آنجا که تاکتیک‌های پراستفاده توسط امیر قلعه‌نویی دیگر برای همگان مشهود است، می‌توان پیش‌بینی کرد گل‌گهر سیرجان از جناحین حملات گسترده‌ای روی دروازه استقلال ایجاد کند و توپ‌های بلند در شرایطی به محوطه جریمه فرستاده می‌شوند که با یک اشتباه از سوی مدافعان منجر به گل خواهد شد. سرمربی آبی‌ها نیز به‌طور قطع برای بازی امروز ریسک نمی‌کند و با چینش همیشگی‌اش متشکل از عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا و جعفر سلمانی در برابر تیم سرعتی و رونده گل‌گهر قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه دست ساپینتو هم برای مدافعان وسط بسته است و چاره‌ای جز این هم ندارد.

خط میانی آبی‌ها با آرش رضاوند جان‌دار مانده است

از آغاز نیم‌فصل دوم تاکنون، تیم فوتبال استقلال مهدی مهدی‌پور هافبک مهم و خلاق خود را در اختیار نداشته و مصدومیت‌های شماره ۹ استقلال بهتر که نمی‌شود هیچ، با اتفاقات عجیب مانند مصدومیت در خانه شدیدتر هم می‌شود. اما از زمانی‌که مهدی‌پور مصدوم شده، آرش رضاوند به‌همراه سعید مهری جان تازه‌ای به میانه زمین بخشیدند و نگذاشتند کمربند استقلال دچار تزلزل شود. ضمن اینکه روزبه چشمی هم عقب‌تر از آن‌ها نزدیک به مدافعان بازی می‌کند و مراقب برقراری حلقه ارتباطی میان این دو پست است.

ریکاردو ساپینتو دیگر به سجاد فرصت نمی‌دهد؟

هفته گذشته تیم فوتبال استقلال تهران برابر نساجی مازندران به تساوی رسید و دو امتیاز مهم و حیاتی را از دست داد. در آن دیدار سجاد شهباززاده برای این تیم به‌میدان رفت و فرصت‌های خطرناکی را به‌شکلی عجیب از دست داد. با وجود اینکه ریکاردو ساپینتو از وی خواسته است اتفاقات بازی با نساجی را فراموش کند و آماده باشد تا برای استقلال بالاخره گل بزند اما به‌نظر می‌رسد حالاحالاها فرصتی به شماره ۱۰ تیمش نخواهد داد و در بازی‌های مهم باقی‌مانده ارسلان مطهری مانند همیشه امید نخست گلزنی آبی‌ها خواهد بود و از سوی محمد محبی و مهدی قایدی تغذیه خواهد شد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل‌گهر:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

کد خبر 645878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.