توسعه سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند در ایلینوی

ایلینوی آمریکا از تخصیص بودجه‌ای یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری در بخش هوشمندسازی حمل‌ونقل شهری خبر داده و مدعی شده است تا چند سال آینده، تردد هوشمند را برای همه شهروندان قابل دسترسی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به دنبال قراردادی که بین ایلینوی و کمپانی فناوری‌های هوشمند Iteris انجام شده است، مدیران این کمپانی ادعا کرده‌اند که خدمات مدیریت پروژه طراحی ترافیک شهری را برای سراسر ایالت فراهم خواهند آورد و از این طریق، ایلینوی را در تحقق هدف خود در راستای قابلیت دسترسی سفر برای تمام شهروندان یاری خواهد کرد. پس از اعمال اقدامات متعدد در این زمینه، تمام شهروندان، به‌ویژه افراد دارای معلولیت جسمی قادر خواهند بود به روش‌هایی پایدارتر و جدیدتر به عبور و مرور بپردازند، ضمن این‌که خدمات هوشمند Iteris در بخش حمل‌ونقل به تسهیل سفر آن‌ها کمک زیادی خواهد کرد.

مدیریت هوشمند حمل‌ونقل

منطقه کلان‌شهر شیکاگو در شمال شرقی ایالت ایلینوی، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای آمریکا به‌شمار می‌رود که در جاده‌های خود (که در مجموع ۲۸ هزار و ۶۰ مایل است) بیش از ۶۵۰ میلیون مسافر را به محله‌های مختلف هدایت می‌کند، ضمن این‌که ایلینوی شش شهرستان مک‌هنری، کوک، لیک، کین، دوپیج و ویل را در خود جا داده است.

توسعه سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند در ایلینوی

کمپانی فناوری Iteris ادعا کرده است که از استراتژی ابرمحور خود برای نظارت و بهینه‌سازی زیرساخت‌های حمل‌ونقل در سراسر شیکاگو و شهرستان‌های ذکر شده بهره خواهد گرفت و علاوه بر این، به طراحی و بهبود سیستم‌های پیاده‌روی قابل دسترس، با استفاده از سیگنال‌های ترافیکی هوشمند خواهد پرداخت. در این راستا، کمپانی فناوری آمریکایی به ارائه طرح‌ها، رویکردهای تخصصی، برآورد هزینه‌ها و تجزیه و تحلیل طرح‌هایی که پیش از این توسط سایر شرکت‌های تکنولوژیک برای هوشمندسازی حمل‌ونقل در ایلینوی ارائه شده است، خواهد پرداخت و در نهایت یک طرح کلی را برای افزایش قابلیت دسترسی تمام شهروندان توسعه خواهد داد. مدیران این کمپانی امیدوار هستند که پس از پیاده‌سازی پروژه‌های جدید، شهروندان سراسر ایالت ایلینوی به روش‌هایی ایمن‌تر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و قابل‌دسترسی‌تر در شهرهای خود به عبور و مرور بپردازند، به ویژه افراد دارای معلولیت جسمی بدون نیاز به حضور افراد دیگر در کنار خود، از وسایل نقلیه عمومی بهره بگیرند.

کد خبر 645825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.