از حضور هواداران گرگانی در سالن تا ضرب و شتم ذوبی‌ها!+ فیلم

تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن در سومین دیدار از مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال روز گذشته مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار حواشی زیادی در پی داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن روز گذشته _شنبه سیزدهم اسفندماه_ در سومین دیدار از مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۵ مقابل یکدیگر به میدان رفتند که گرگانی‌ها در ثانیه‌های پایانی بازی با نتیجه ۸۲ بر ۸۰ پیروز شدند. در جریان این دیدار سجاد مشایخی از ذوب آهن و بهنام یخچالی از شهرداری گرگان مصدوم شدند که وضعیتشان در حال حاضر مشخص نیست.

طبق اعلام فدراسیون بسکتبال قرار بود این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار شود و حتی شنیده می‌شود در جلسه هماهنگی پیش از این مسابقه نیز بر این موضوع تاکید شده بود، اما به یکباره و تنها مدتی مانده به شروع بازی پیج اینستاگرامی شهرداری گرگان اعلام کرد با پیگیری مسئولان باشگاه حضور هواداران برای بازی با ذوب آهن بلامانع است. البته از نکات عجیب این مسابقه حضور هواداران این تیم قبل از اطلاع رسانی باشگاه بود.

این در حالی است که در طول بازی هواداران گرگانی الفاظ رکیک و غیراخلاقی را به سرمربی و بازیکنان تیم ذوب آهن نسبت دادند. در پایان مسابقه هم که پیروزی شهرداری گرگان همراه بود، تماشاگران این تیم وارد زمین مسابقه شده و درحالی که نظارت کافی از سوی مسئولان برگزاری لیگ برتر نبود با بازیکنان و کادر فنی ذوب آهن درگیری فیزیکی پیدا کردند.

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه قرار بود این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار شود، نیروهای امنیتی به تعداد کافی در سالن حضور نداشتند تا از درگیری‌های به وجود آمده جلوگیری کنند. باید دید کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص این حواشی چه تصمیمی خواهد گرفت، تصمیمی که قطعاً در تعیین سرنوشت قهرمان لیگ بسکتبال تأثیرگذار بوده و انتظار می‌رود این فدراسیون تصمیم قاطعی در خصوص این گونه حضور هواداران شهرداری گرگان گرفته شود.

در ادامه تصاویری از لحظات پایانی مسابقه و حمله هواداران شهرداری گرگان به بازیکنان و کادرفنی ذوب آهن مشاهده می‌کنید:

کد خبر 645560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.