شهید فاطمه اسدی؛ الگویی ماندگار در عرصه صیانت از خانواده

فرماندار شهرستان کامیاران گفت: شهید فاطمه اسدی به‌عنوان یک بانوی کُرد که با شهادت خود تبدیل به الگوی ماندگار در عرصه صیانت از خانواده شد، امروز برای همه مردم ما شناخته شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، امام جمعه شهرستان کامیاران در نخستین دوره جایزه شهید فاطمه اسدی که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، مردم انقلابی و ولایتمدار برگزار شد، با بیان اینکه این شهید سند مظلومیت زنان این سرزمین در دوران جنگ تحمیلی است، اظهار کرد: به شهادت‌رساندن این زن، نشان از خباثت اپوزیسیونی است که امروز از مقام زن سوءاستفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام احمد زارعی افزود: مردم ما که جنایت‌های دشمنان را دیدند، باید قدر انقلاب اسلامی را بیشتر بدانند.

کیوان شافعی، فرماندار شهرستان کامیاران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مردم این شهرستان ۴۱۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند، گفت: اتفاقات و جان‌فشانی‌های زیادی در کردستان روی داده که در طول ۴۴ سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، تعدادی از آن‌ها بازگو و شناسایی شده و تعدادی نیز همچون راز باقی مانده است.

وی ادامه داد: شهید فاطمه اسدی به‌عنوان یک بانوی کُرد که با شهادت خود تبدیل به الگوی ماندگاری در عرصه صیانت از خانواده شد، امروز برای همه مردم ما شناخته شده است.

کد خبر 645545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.