کشف بیش از ۳۰۰۰ مواد محترقه غیرمجاز

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از کشف ۳۵۰۰ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک فروشگاه خبر داد.

سرهنگ یوسف بهرام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خطرات احتمالی پیش روی شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری، برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و توزیع مواد محترقه در یکی از فروشگاه‌های مواد غذایی سطح شهر مطلع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف ۳۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: پلیس، از شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی حمایت، اما با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی قاطعانه برخورد می‌کند. شهروندان نیز اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 645368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.