میهمانان فرهنگی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری در ۲۲ پایگاه پذیرش می‌شوند

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: میهمانان فرهنگی آموزش‌وپرورش استان چهارمحال و بختیاری  در ۲۲ پایگاه پذیرش خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین سلیمانی امروز _ شنبه سیزدهم اسفندماه _ در نشست هماهنگی ستاد اسکان نوروزی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: آموزش و پرورش برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۲ آمادگی کامل دارد.

وی گفت: با توجه به تقارن ایام ماه رمضان با نوروز تمهیدات لازم و برنامه‌های فرهنگی برای استقبال از این ماه پرخیر برکت در مدارس میزبان میهمانان نوروزی صورت خواهد گرفت.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه میهمانان فرهنگی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در ۲۲ پایگاه و در ۶۹ آموزشگاه پذیرش خواهند، اضافه کرد: مراکز آموزشی رفاهی استان نیز با ۱۰۱ اتاق و ۳۸۸ تخت پذیرای میهمانان از سراسر کشور هستند.

وی با تاکید بر استقبال گسترده میهمانان از خدمات سفر تابستانی آموزش و پرورش استان در سال ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: اجرای طرح ستاد اسکان موقت فرهنگیان از هفته آخر اسفند ماه آغاز می‌شود و در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید.

سلیمانی تاکید کرد: چهارمحال‌وبختیاری از جمله استان‌های زیبای گردشگری است که به سبب موقعیت ممتاز جغرافیایی و ویژگی‌های تاریخی و فرهنگی هر ساله مسافران زیادی برای دیدار این استان منحصر به فرد روانه آن می‌شوند، در ایام نوروز اقشار مختلفی از آن دیدار می‌کنند و هر کدام با توجه به شرایط و ویژگی‌های خود انواع مختلفی از محل‌های اقامتی خود را انتخاب می‌کنند، چراکه سفر از هر نوعی باشد در نهایت نیاز به مکانی جهت اقامت دارد و از میان انواع این اقامتگاه‌ها می‌توان به مدارس اشاره کرد که مورد استفاده گروه خاصی از جامعه یعنی کارکنان آموزش و پرورش و سایر مردم است، این مدارس هر ساله با استقبال بیشتری روبه‌رو شدند، به طوری که تعداد مدارس شهر همواره یکی از مکان‌های مناسب برای مسافران بوده است.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند روزهای خوبی را با اسکان در مدارس در چهارمحال‌وبختیاری سپری کنند، سعی کردیم امنیت، رفاه و آسایش برای مسافران نوروزی در این مدارس محیا باشد تا خاطره خوشی از سفر به چهارمحال‌وبختیاری در ذهن داشته باشند.

کد خبر 645359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.