بهره‌برداری از فاز نخست رینگ چهارم و خط ۲ مترو؛ نقاط قوت مدیریت شهری ششم اصفهان

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نقطه قوت دوره ششم مدیریت شهری، بهره‌برداری از فاز نخست رینگ چهارم و خط دو متروی این کلان‌شهر است.

عباس حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اصفهان ۴۰۰ خدمت را به شهروندان ارائه می‌دهد؛ در این دوره مدیریت شهری، توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و گلوگاه‌های محلات و حمل‌ونقل عمومی شده است.

وی با بیان اینکه حوزه حمل‌ونقل عمومی در بودجه سال آینده شهرداری مورد توجه قرار گرفته است، افزود: بیش از چهار هزار میلیارد تومان برای مترو و هزار میلیارد تومان نیز برای پروژه رینگ چهارم به‌عنوان مهم‌ترین پروژه‌های شهر در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: فاز نخست پروژه رینگ چهارم حدفاصل بلوار فرزانگان تا مجموعه پل‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و در ادامه تا بزرگراه خلیج فارس که برای رفع مشکل ترافیک شهر اصفهان در حال احداث است، سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: نقطه قوت دوره ششم مدیریت شهری اصفهان بهره‌برداری از فاز نخست رینگ چهارم و خط دو متروی این کلان‌شهر است.

حاج‌رسولی‌ها گفت: رفع گلوگاه‌های محلات، بودجه حدود ۱۰۰ میلیارد تومانی برای احداث کمربندی شمالی منطقه ۱۵ و اتصال رینگ سوم به رینگ چهارم در راستای کاهش ترافیک خیابان جی، افزایش حدود پنج خط تندرو برای توسعه حمل‌ونقل عمومی و بودجه حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس از دیگر ردیف‌های بودجه سال آینده شهرداری اصفهان است.

وی افزود: اجرای پروژه‌ها در سال آینده تلاش مضاعفی می‌طلبد و با توجه به اینکه جهشی در زمینه درآمد برای اجرای پروژه‌های وجود داشته است، معتقدم اقدامات قابل توجهی انجام خواهد شد.

کد خبر 645349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.