جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی برگزار می‌شود

شهردار قرچک از برگزاری جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی خبر داد و گفت: شهرداری هر ساله با اقداماتی از قبیل شست‌وشو، رنگ‌آمیزی جداول و میدان‌ها، جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی و ساماندهی ورودی‌های شهر در مناطق مختلف به استقبال بهار می‌رود.

محسن خرمی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی خبر داد و اظهار کرد: جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و با همکاری امور اجتماعی فرهنگی شهرداری قرچک پنجشنبه، بیست‌وپنجم اسفندماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در بوستان ولایت روبه‌روی مسجد جامع شهر قرچک برگزار و از هنرمندان و شهروندان برای حضور در این جشنواره دعوت خواهد شد.

وی از آغاز پویش کاشت یک درخت، هدیه‌ای به نسل آینده خبر داد و افزود: شهروندان قرچک برای کاشت درخت داخل حیاط یا مقابل منازل خود با شماره تلفن ۳۶۱۳۱۸۹۵ یا با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک تماس حاصل کنند.

شهردار قرچک با اشاره به آغاز اجرای طرح مکانیزه استقبال از بهار ۱۴٠۲ شهرداری با عنوان خانه‌تکانی قرچک خاطرنشان کرد: در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۴٠۲ و به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای آغاز سال جدید، طرح مکانیزه استقبال از بهار در شهر قرچک آغاز شده است.

خرمی‌شریف گفت: شهرداری هر ساله با اقداماتی از قبیل شست‌وشو، رنگ‌آمیزی جداول و میدان‌ها، رفت‌وروب، جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی و ساماندهی ورودی‌های شهر در مناطق مختلف به استقبال بهار می‌رود و خانه‌تکانی شهر توسط نیروهای خدمات شهری انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، قرچک با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرق تهران قرار دارد.

کد خبر 645124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.