زاینده‌رود نیازمند همدلی همه است

رئیس پنجمین دوره جشنواره خندستان با اشاره به اهمیت موضوع زاینده‌رود در این دوره از جشنواره گفت: این رود نیازمند همدلی همه ما است که امیدواریم دوباره این زاینده رود جاری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی شاهمردای امروز_ پنجشنبه یازدهم اسفندماه_در آئین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کمدی خندستان اظهار کرد: امیدوارم هنرمندان در کنار زاینده رودی که آب آن در حال کم شدن است روزهای خوبی را در جشنواره خندستان طی کرده باشند و این پیام را فراموش نکنند که زاینده رود نیازمند همدلی همه ما است که امیدواریم دوباره این رود جاری شود.

وی گفت: جشنواره خندستان در اصفهان اهمیت ویژه ای دارد هم از این منظر که هنر تئاتر و تئاتر کمدی در اصفهان قدمت دارد و هم اینکه هنرمندان کشوری بسیاری را خطه اصفهان دارا است.

دبیر جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان افزود: امیدواریم این جشنواره به تقویت این امر در اصفهان کمک کند و در کنار آن تلاش داریم بتوانیم تئاتر را در سبد فرهنگی خانوار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تئاترهای محیطی که در سطح شهر در جشنواره خندستان برگزار شد با استقبال خوب خانواده‌ها مواجهه شد و روزهای خوبی را در این شهر طی کرد.

شاهمرادی گفت: شهر اصفهان طی این روزها به مدد اجراهای بانشاط هنرمندان در جشنواره تئاتر ملی خندستان شهر بانشاط‌تری بود که این امر نشان از کارکردهای مهم این جشنواره را دارد.

کد خبر 644971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.