نساجی مازندران ۱ _ استقلال ۱ / روند پیروزی های استقلال توسط تیم مطهری قطع شد

تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال نساجی مازندران و استقلال تهران امروز _سه شنبه نهم اسفندماه_ در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر مقابل یکدیگر به میدان رفتند و در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال

داور: امیر عرب براقی

ورزشگاه: وطنی قائم‌شهر

ترکیب تیم فوتبال نساجی مازندران: علیرضا حقیقی - حامد شیری - امیرمهدی جانملکی - سعید بیگی - سیداحمد موسوی - علی داوران - مهرداد عبدی - ایوب کلانتری - فرزاد زامهران - صابر حردانی - کریم اسلامی.

سرمربی: حمید مطهری

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری.

سرمربی: ساپینتو

کارت زرد:

استقلال: روزبه چشمی

کارت قرمز:

گل‌ها:

استقلال: ارسلان مطهری

نساجی: ایوب کلانتری

شرح بازی: استقلالی بازی هجومی را آغاز کردند، آبی‌ها سرمربی خود را به دلیل محرومیت روی نیمکت ندارند. ۱۰ دقیقه از بازی گذشته که توپ و میدان در اختیار استقلالی‌ها قرار دارد. حقیقی و تیر دروازه‌اش مانع از گلزنی شاگردان ساپینتو می‌شوند. بازیکنان نساجی پس از ۲۵ دقیقه به دروازه استقلال رسیدند، شاگردان مطهری بازی را به تعادل کشاندند. موقعیت‌ها و هیجان اول بازی کم شده است. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم: استقلالی‌ها که نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند در دقیقه ۵۳ توسط مطهری به گل رسیدند. شاگردان مطهری نمی‌خواهند در زمین خود بازنده باشند و در دقیقه ۷۰ ایوب کلانتری بازی را به تساوی کشاند. مربی استقلال مهاجمان تازه نفسی را برای تیمش به میدان فرستاد. شهباززاده یک موقعیت گل را برای استقلال خراب می‌کند. تلاش آب پوشان برای به ثمر رساندن گل برتری به نتیجه است، داور چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. بازیکنان تعویضی استقلال نتوانستند در خط حمله کمکی به این تیم بکنند. در پایان بازی دوتیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲: محبی ارسالی روی دروازه نساجی داشت که ضربه سر مطهری به تیر دروازه حقیقی برخورد کرد.

دقیقه ۴: محبی ضربه زمینی خوبی برخلاف جهت خود زد که حقیقی با یک عکس‌العمل مناسب توپ را دفع کرد.

دقیق ۱۲: بازیکن استقلال از روی نقطه کرنر توپی روی دروازه نساجی فرستاد که ضربه سر محبی به تیر عمودی دروازه حقیقی برخورد کرد.

دقیقه ۴۸: قائدی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان نساجی قرار گرفت که حقیقی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۶: شوت احمد موسوی را حسینی در اختیار گرفت.

دقیقه ۸۵: بازیکن استقلال پاسی رو به بیرون در محوطه جریمه نساجی برای شهبازی فرستاد که این بازیکن توپ را به اوت فرستاد.

شرح گل:

دقیقه ۵۳( استقلال): رضاوند پاسی به مطهری داد که این بازیکن هم از بین دو مدافع نساجی دروازه حقیقی را باز کرد.

دقیقه ۷۰ (نساجی): نساجی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه آزاد شد که ایوب کلانتری شوت مستقیم خود را درون دروازه حسینی جا داد.

کد خبر 644481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.