اژه‌ای: حضور میان مردم و شنیدن مشکلات‌ از نزدیک با دریافت گزارش‌ها متفاوت است

رئیس قوه قضائیه و تعدادی از مسئولان عالی قضائی در قالب هفدهمین سفر استانی خود وارد اراک شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام غلام‌حسین محسنی‌اژه‌ای که صبح امروز _دوشنبه هشتم اسفندماه_ در جریان هفدهمین سفر استانی خود در صدر یک هیئت عالی قضائی وارد استان مرکزی شد، با حضور بر مزار شهید گمنام خاک‌سپاری شده در استانداری استان مرکزی، به مقام شامخ این شهید و تمام شهدای گلگون‌کفن ایران اسلامی ادای احترام کرد.

دیدار با تولیدکنندگان و صنعت‌گران، دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه حل اختلاف و صلح و سازش، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان مرکزی، حضور در جلسه شورای اداری، همچنین بررسی مشکلات قضائی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات، از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی است.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای طی سخنانی در فرودگاه بین‌المللی شهدای اراک، ضمن ابراز خرسندی از سفر به استان مرکزی، اظهار کرد: تجربه نشان داده که حضور میان مردم و ملاقات بدون واسطه با آن‌ها و شنیدن مسائل و مشکلاتشان از نزدیک، با نشستن در اتاق و دریافت گزارش‌ها متفاوت است.

وی افزود: در جریان سفر امروز به استان مرکزی، به بخش‌های مختلف قضائی استان سرکشی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات مربوط به حوزه قضائی در استان را مرتفع کنیم.

رئیس قوه قضائیه گفت: در جریان این سفر با اقشار مختلف مردم متدین و شهیدپرور استان مرکزی و نمایندگان آن‌ها دیدارهایی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: مسئولان مختلف قضائی نیز با حضور در مناطق و بخش‌های مختلف استان مرکزی، نسبت به بررسی و رفع مشکلات مرتبط با حوزه‌های حقوقی و قضائی اهتمام خواهند داشت.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای اضافه کرد: مسئولان عالی قضائی، ملاقات‌هایی چهره‌به‌چهره و بدون واسطه با مردم و مراجعان به دستگاه قضائی خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در جریان این سفر بتوانیم در حد توان و مقدور، در راستای رفع مشکلات استان مرکزی گام برداریم.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در هفدهمین سفر استانی خود و در صدر یک هیئت عالی قضائی وارد استان مرکزی شد. مسئولان عالی قضائی که در سفر به این استان رئیس عدلیه را همراهی می‌کنند، هر کدام به نقاط مختلف این استان خواهند رفت تا علاوه‌بر دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شوند و برای حل مسائل قضائی آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 644082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.