بازدید مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید از مناطق زلزله‌زده خوی

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی در جریان مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، میثم اروز به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان‌غربی طی دومین بازدید خود از مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات جامعه هدف قرار گرفت و بر اتخاذ تمهیدات لازم جهت کاهش آلام آن‌ها تأکید کرد.

وی در این بازدید با نمایندگان شرکت بیمه تجارت نو درباره پرداخت خسارات و تسریع در ارزیابی منازل آسیب‌دیده گفت‌وگو کرد.

طی اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خوی، یک‌هزار و ۴۰ منزل ایثارگران در زلزله اخیر آسیب‌دیده که برای حدود ۸۵۰ مورد پرونده رسیدگی تشکیل شده و تعداد ۳۱۹ مورد خسارت نیز به جامعه ایثارگری پرداخت شده است و برای منازل باقیمانده نیز تمهیدات لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روز شنبه هفتم بهمن‌ماه شهر خوی را لرزاند که این زمین‌لرزه موجب خسارت به حدود ۹ هزار واحد مسکونی شد.

کد خبر 643926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معصومه رجب زاده هسر جانباز اعصاب روان IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    سلام وبا عرض ادب ۵ نفر عایله شوهرم موج انفجاری اجاره نشین تقضای یک خودرو مدل پاین به من بدهیدحقوق کمک معیشت کفاف اجاره خانه نمی دهد خیلی سختی می کشیم از اقای میثم ارزو تقاضا دارم مساعدت کنند خراسان جنوبی طبس گلشن