تشکیل پرونده قضایی درباره سقوط بالگرد وزیر ورزش

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه پرونده مربوط به سقوط بالگرد وزیر ورزش در بازپرسی ویژه به صورت فوق‌العاده تحت نظارت دادستان مرکز استان در حال پیگیری است، گفت: این پرونده به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی روز شنبه اظهار کرد: بالگرد هلال احمر کرمان حامل وزیر ورزش و جمعی از همراهان ایشان در سفر به شهرستان بافت حین نشستن در یک ورزشگاه سقوط کرد و این حادثه تعدادی مصدوم (سرنشین و کادر پروازی) و یک کشته برجای گذاشت.

وی افزود: دستورات قضائی لازم به مراجع ذی‌ربط صادر و مقامات قضائی نیز در محل بروز حادثه حضور یافته‌اند و بررسی‌های لازم انجام شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه پرونده مربوطه در بازپرسی ویژه به صورت فوق‌العاده تحت نظارت دادستان مرکز استان در حال پیگیری است، ادامه داد: این پرونده به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت مورد بررسی قرار گرفته است و مسئولان فنی با تشکیل تیم کارشناسی مشغول بررسی علت وقوع حادثه هستند.

به گزارش ایمنا، براساس اعلام منابع بیمارستانی حال عمده مصدومان این حادثه مساعد است و تنها مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان که دچار آسیب جدی به ریه شده حال نامساعدی دارد.

کد خبر 643714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.