مدیریت شهری اصفهان پارکینگ شکوه را تعیین تکلیف کند

رئیس اداره هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پارکینگ شکوه متقاضیان زیادی دارد و ظرفیت آن با توجه به اشتراکات، به‌سرعت تکمیل می‌شود، لذا نیازمند توجه ویژه‌ای از سمت شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهرداری است.

مجید عموچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اقدامات خوبی برای پارکینگ‌های سطح شهر اصفهان انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به تقاضای زیادی که برای پارک خودرو در این پارکینگ‌ها وجود دارد و با نزدیک شدن به ایام نوروز، ظرفیت آن به سرعت تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به پارکینگ شکوه در مجاورت ایستگاه متروی کاوه افزود: برخی شهروندان برای ادامه سفر خود به سمت جنوب شهر، خودروی خود را در این پارکینگ پارک و از مترو استفاده می‌کنند.

رئیس اداره هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخش دیگر مشکل تکمیل ظرفیت این پارکینگ‌ها به اشتراکات آن نیز مربوط می‌شود، تصریح کرد: پارکینگ شکوه برای ۶۰۰ خودرو ظرفیت دارد و مانند پارکینگ‌های دیگر بلافاصله تکمیل می‌شود که بخشی از این مشکل مربوط به اشتراکات آن است، لذا با توجه به تقاضاهای زیاد شهروندان برای استفاده از این پارکینگ، نیازمند توجه ویژه‌ای از سمت شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهرداری است.

عموچی با اشاره به اینکه پارکینگ شکوه از امکانات اولیه برخوردار نیست و موضوعات بسیاری درباره آن مطرح شده است، گفت: این پارکینگ در واقع ابتدا کارخانه شکوه بوده که در تملک شهرداری قرار گرفته است و پس از واگذاری به نهاد دیگر، به‌دلیل اینکه مشکل کاربری داشته، در نهایت به پارکینگ تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات پارکینگ شکوه، در حال حاضر موضوع طبقاتی کردن پارکینگ روبه‌روی ترمینال کاوه مطرح شده و در دست طراحی است؛ این پارکینگ حدود ۱۵۰ خودرو ظرفیت دارد و قرار است طبقات زیرین برای آن احداث و در واقع سه‌سطحی شود. با انجام این کار می‌توان ظرفیت آن را افزایش داد اما شرایطی که در حال حاضر زمین پارکینگ شکوه به لحاظ ابعاد و شکل زمین دارد، بسیار مناسب‌تر است و می‌تواند نقطه حمل‌ونقلی خوبی باشد.

رئیس اداره هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پارکینگ شکوه یکی از پارک‌سوارهایی است که شهروندان تمایل دارند به‌منظور استفاده از مترو، خودروی خود را در آنجا پارک کنند و به مرکز شهر یا مراکز تجاری بروند.

کد خبر 643633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.