افزایش ۱۸۲ درصدی بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری

شهردار ورزنه گفت: بودجه شهرداری با افزایش ۱۸۲ درصدی، ۳۱ میلیارد تومان پیش‌بینی و برای بررسی و تصویب نهایی تحویل شورای اسلامی شهر شده است.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری، ۲۲ میلیارد در بخش عمران و ۹ میلیارد تومان در بخش جاری پیش‌بینی و بر توزیع عادلانه خدمات و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید شده است.

وی افزود: بودجه شهرداری با افزایش ۱۸۲ درصدی، ۳۱ میلیارد تومان پیش‌بینی و برای بررسی و تصویب نهایی تحویل شورای اسلامی شهر شد.

شهردار ورزنه خاطرنشان کرد: پروژه‌های مهم سال آینده شامل تکمیل و جدول‌گذاری بلوار آزادگان به طول ۲.۵ کیلومتر در ورودی شهر، تکمیل باغ بانوان، تکمیل پارک شهر، ساخت زمین‌های ورزشی روباز، آغاز عملیات ساختمان شهرداری و تکمیل ساختمان شورای اسلامی شهر است.

اخگر با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و صنایع وابسته تصریح کرد: ورزنه نخستین شهر تالابی کشور با کویری وسیع دارای جاذبه‌های گردشگری طبیعی و میراثی زیادی است که در مجاورت تالاب گاوخونی واقع شده است و سال گذشته از اقدامات مؤثر شهرداری در کنوانسیون رامسر تقدیر شد.

وی دلیل اصلی حضور شهرداری ورزنه در نمایشگاه را معرفی ظرفیت‌های شهر از جمله کویر ورزنه، بناهای تاریخ مثل پل استاد سیف، مسجد جامع، سایر بناهای شهر و اکوتوریسم تالاب بین‌المللی دانست و گفت: این شهر در تمام ابعاد می‌تواند ظرفیت مناسبی را برای جذب گردشگر با سلیقه‌های مختلف دارد.

به گزارش ایمنا، شهر ورزنه با جمعیت ۱۳ هزار نفری در فاصله ۱۲۰ کیلومتری استان اصفهان قرار دارد.

کد خبر 642651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.