احضار یحیی گل‌محمدی به کمیته اخلاق/ تداخل زمانی جلسه با دیدار حساس قرمزها مقابل سپاهان

یحیی گل‌محمدی به‌دلیل صحبت‌های خود در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل آلومینیوم به کمیته اخلاق احضار شد، اما تداخل زمانی این جلسه با دیدار روز چهارشنبه سرخ‌پوشان در جام حذفی برابر سپاهان بسیار عجیب است و باید منتظر تغییر زمان این جلسه باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از یحیی گل‌محمدی دعوت کرده است تا در جلسه‌ای شرکت کند. گل‌محمدی به‌دلیل صحبت‌های پس از بازی با آلومینیوم باید در کمیته اخلاق حاضر شود. همچنین رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس و مصطفی لشگری، مدیر روابط‌عمومی این باشگاه، نیز امروز باید در کمیته اخلاق حضور می‌یافتند که با هماهنگی صورت‌گرفته، وکیل باشگاه در این جلسه حاضر شد و به توضیح و ارائه مستندات مدنظر این کمیته پرداخت.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که زمان احضاریه کمیته اخلاق برای سرمربی پرسپولیس مصادف با بازی سپاهان است. گفتنی است کمیته اخلاق از یحیی گل‌محمدی درخواست کرده روز چهارشنبه هفته جاری در کمیته اخلاق حاضر شود و این در حالی است که هم‌زمان با این دعوت، پرسپولیسی‌ها در اصفهان حضور دارند و باید در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در یک بازی مهم و احتمالا جنجالی در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان اصفهان قرار گیرند.

از همین رو مدیران باشگاه پرسپولیس طی مکاتباتی که با کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال انجام داده‌اند، این نکته را که شاید از چشم مسئولان این کمیته دور مانده است به آن‌ها متذکر شده و خواستار این شدند که با تعویق و تغییر زمان جلسه یحیی گل‌محمدی در کمیته اخلاق، شرایط پرسپولیسی‌ها را برای حضور در اصفهان و جدال با سپاهان آسان کنند.

کد خبر 642414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.