عملیات بازگشایی راه‌ها و امدادرسانی

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارندگی‌های گسترده اخیر گفت: یگان‌های ارتش مستقر در این منطقه در عملیات بازگشایی راه‌ها و امدادرسانی به مردم حضور یافتند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن‌دوست با اشاره به عملیات بازگشایی راه‌ها و امدادرسانی توسط یگان‌های ارتش، اظهار کرد: بنابر اعلام نیاز ستاد بحران استان اصفهان، در شبانه‌روز گذشته امدادرسانی توسط یک فروند بالگرد ۲۱۴، ۶ دستگاه ادوات برف‌روبی، هشت دستگاه تانکر آب و کف‌کش، دو دستگاه کفی کمرشکن و هشت دستگاه خودرو دیگر انجام شد.

وی افزود: امدادگران با مساعدت همه‌جانبه فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در منطقه اصفهان برای امدادرسانی به هموطنان و بازگشایی محورهای مواصلاتی و معابر شهرستان‌های استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: گروه ۴۴ ارتش، اعزام دو دستگاه خودرو کفی کمرشکن برای جابه‌جایی ادوات برف‌روبی و اعزام سه دستگاه خودرو کاماز به شهرکرد و اعزام تانکرهای آب به حکیم نظامی و بهارستان در شهر اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی در برنامه داشت.

امیر میهن‌دوست اضافه کرد: همچنین گروه ۵۵ ارتش، دو دستگاه تانکر به خیابان حکیم نظامی جهت رفع آب‌گرفتگی اعزام کرد.

وی ادامه داد: گروه ۲۲ ارتش نیز با ارسال تجهیزات به مسیرهای مسدود شده کهگیلویه‌وبویر احمد، هوک و دولت قرین سمیرم، ضمن بازگشایی این مسیرها به راه ماندگان یاری‌رسانی کرد،

این ارشد نظامی خاطرنشان کرد: پایگاه چهارم هوایی و قرارگاه شهید نصر نیز علاوه بر اعزام بالگرد به شهرکرد و سمیرم جهت کمک‌های هوایی با اعزام تانکر به مناطق آب‌گرفته موجب تخلیه آب و بازگشایی مسیرها شد.

کد خبر 642127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.