تولیدکنندگان بر اساس نیاز جامعه‌ اسلامی پوشاک تهیه کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان حجاب را ضرورت جامعه اسلامی دانست و گفت: توجه به این مهم در تولید پوشاک ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عفت پدرام‌فر در آیین افتتاح نخستین و خاص‌ترین رویداد بزرگ مد و لباس بانوان در کاشان اظهار کرد: عدم پوشش کافی در پوشاک موجود بازار یکی از دغدغه‌های بانوان کاشانی بود که این نمایشگاه آن را مرتفع می‌کند.

وی حجاب را یکی از ضرورت‌های جامعه اسلامی دانست و گفت: تولیدکنندگان باید بر اساس نیاز جامعه اسلامی پوشاک تهیه کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر افزود: برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها نشان می‌دهد که زن مسلمان می‌تواند در عین شیک‌پوشی، به رعایت حجاب اسلامی هم توجه داشته باشد.

وی آمار مشکلات و معضلات و مسائل ضد ارزشی و ضد فرهنگی جامعه را باعث نگرانی خانواده‌ها برای آینده کودکان دانست و گفت: برهنگی فرهنگی و فرهنگ برهنگی ناامنی را در جامعه ترویج می‌کند و این بی‌فرهنگی سبب آزردگی خاطر مردم دیندار است.

پدرام‌فر گفت: خانواده‌ها خواهان ایجاد شرایط امن و ایمن اخلاقی برای تربیت فرزندان خود بوده و از ما مطالبه دارند. چراکه در جامعه‌ای که باید قوانین اسلام در آن جاری باشد، یک خانواده مسلمان دچار ناامنی فکری و اجتماعی شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان ترویج بی‌غیرتی و ولنگاری فرهنگی را باعث سست شدن بنیان خانواده‌ها، درگیری و اختلاف میان برخی همسران و عامل ایجاد خیانت در خانواده‌ها دانست و تاکید کرد: انهدام خانواده، انهدام آینده هر ملتی است.

ترویج عفاف از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان نیز در این آیین اظهار کرد: با توجه به شرایط دامن‌گیر کشور در بحث عفاف و حجاب، تدابیر مقام معظم رهبری و مسئولان و مردم نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

سعید ضابطی یکی از راه‌های مقابله با فتنه‌های دشمن و سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی را ترویج عفاف و حجاب دانست و افزود: برای این مهم و تقویت زیرساخت‌های این سیاست، وجود چنین نمایشگاه‌هایی در منطقه الزامی است.

وی گفت: نمایشگاه اولین و خاص‌ترین رویداد بزرگ مد و لباس بانوان توسط کارگروه مد و لباس وزارتخانه ارشاد تاکنون در مراکز استان‌ها تشکیل شده است، اما با توجه به ظرفیت ویژه شهرستان کاشان، برای اولین بار به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در این شهر برگزار شده است.

ضابطی تصریح کرد: این نمایشگاه از روزهای بیست‌وهفتم تا بیست‌ونهم بهمن از ساعت ۱۱ تا ۲۰ شب برای بازدید عموم دایر شده است و شرکت‌کنندگانی از هشت استان و شهر کاشان در آن حضور دارند که در طرح‌های مختلف محصولات خود را از در کارخانه با تخفیف ویژه به خریدار عرضه می‌کنند.

کد خبر 641827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.