رفع ۸۰ مورد آب‌گرفتگی و عایق‌بندی سقف بازار بزرگ اصفهان

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از رفع ۸۰ مورد آب‌گرفتگی و عایق‌بندی سقف بازار بزرگ اصفهان به دلیل آسیب دیدگی ناشی از بارش باران طی روزهای گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدباقر کلاهدوزان اظهار کرد: به‌دنبال بارندگی شدید در طی دو روز گذشته و البته با توجه به پیش بینی‌های قبلی و هشدار مدیریت بحران مدیریت این منطقه به تمام نیروهای عملیاتی آماده‌باش اعلام کرد.

وی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته شاهد بارش باران شدید در بخش عظیمی از سطح شهر بودیم و این رحمت باعث ایجاد مشکلات عبور و مرور برای مردم شد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: در پی بارش‌های اخیر با آبگرفتگی معابر و گذرگاه‌های سطح شهر مواجه بودیم که بر اساس گزارش‌های مردمی به سامانه ۱۳۷ به مشکلات آن‌ها رسیدگی شد.

وی ادامه داد: طی ۴۸ ساعت گذشته ۵۵ نفر از نیروی‌های خدمات شهری منطقه سه به همراه هفت دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه کف‌کش و موتور روبین نسبت به رفع آب‌گرفتگی معابر اقدام کردند.

کلاهدوزان اضافه کرد: کارکنان عملیاتی خدمات شهری علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود با استفاده از تجهیزات مربوطه حتی تا پاسی از شب عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر و منازل را انجام و زمینه عبور و مرور را جهت وسائط نقلیه فراهم و امنیت برای همشهریان به ارمغان آوردند.

وی گفت: در این مدت ۸۰ مورد آب‌گرفتگی معابر و سه آب‌گرفتگی در منازل شهروندان منطقه سه شهرداری اصفهان رفع شد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان ادامه داد: همچنین به دلیل قرار گرفتن بافت فرسوده و تاریخی در این منطقه و نیز شدت باران، طی روزهای گذشته شاهد نفوذ آب از سقف بازارهای لباف ها، قهوه کاشی‌ها، چهارسوق، نجارها و دردشت بودیم؛ بر همین اساس واحد خدمات شهری منطقه سه به یاری عوامل حفاظتی سازمان میراث فرهنگی شتافت و با عایق‌بندی سقف بازار بزرگ مانع خسارت به آثار تاریخی شد.

کد خبر 641808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.