لایروبی جوی‌ها و مادی‌های منطقه ٩ اصفهان از بحران آب‌گرفتگی جلوگیری کرد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌دنبال بارش شدید و مستمر باران از روز سه‌شنبه در اصفهان، هفت اکیپ با تجهیزات کامل در سه شیفت به صورت شبانه‌روزی در سطح این منطقه در حال آماده‌باش و خدمت‌رسانی بودند.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به شناسایی تمام نقاط آبگیر سطح منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: ۹۰ درصد از انهار و مادی‌ها و صددرصد از سپتیک‌ها و کانال‌های دفع آب‌های سطحی در فصل پاییز در این منطقه لایروبی شده است.

وی افزود: ۱۲۰ مورد آب‌گرفتگی در معابر فرعی و محلات منطقه ۹ اعلام شد که سطحی بود و با حضور به موقع نیروهای توانمند واحد خدمات شهری رفع شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در زمان بارش‌ها معابر اصلی این منطقه در سه نقطه در خیابان آتشگاه مقابل کوه آتشگاه، خیابان‌های بهشت و شهید حجازی دچار آب‌گرفتگی سطحی شد که با تلاش به موقع نیروهای واحد خدمات شهری در سریع‌ترین زمان ممکن آب‌های سطحی رفع و به سمت سپتیک‌ها و جوی‌های دفع آب سطحی هدایت شد.

وی خاطر نشان کرد: وجود کانیوها در بدنه خط ترافیکی و خروجی آب‌های سطحی خیابان‌های این منطقه و همچنین چاه‌های دفع آب که در ماه‌های اخیر لایروبی شد، از خطر احتمالی آب‌گرفتگی جلوگیری کرد.

کد خبر 641803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.