تجهیز آتش‌نشانان کوهدشت به لوازم جدید حفاظت فردی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت گفت: به منظور امدادرسانی به‌موقع در زمان بروز حوادث و سوانح به شهروندان، آتش‌نشانان سازمان به لوازم جدید حفاظت فردی و ایمنی ضدحریق مجهز شدند.

هوشنگ رستمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تجهیز آتش‌نشانان این سازمان به لوازم جدید حفاظت فردی و ایمنی ضدحریق در راستای امدادرسانی به‌موقع در زمان بروز حوادث و سوانح به شهروندان خبر داد و اظهار کرد: مهمترین رسالت کاری سازمان آتش‌نشانی، امدادرسانی به موقع به شهروندان در زمان بروز حوادث است.

وی افزود: علاوه بر سرعت عمل، تخصص و تجهیزات ایمنی نیز نقش بسزایی در انجام صحیح و به موقع امدادرسانی دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت خاطرنشان کرد: تعدادی از تجهیزات ایمنی مانند ست کامل دستگاه تنفسی، لباس ضد حریق عملیاتی، کپسول تنفسی یدک و ماسک فیلتردار خریداری شده و در اختیار ایستگاه‌های آتش‌نشانی شماره یک و دو در سطح شهر قرار گرفته است.

رستمی‌نیا تصریح کرد: در میان انبوه مسائل مدیریت شهری، آتش‌نشانی و ایمنی شهری جایگاه و اهمیت ویژه‌ای دارد، چراکه تأمین آسایش و امنیت خاطر شهروندان به میزان قابل توجهی با به‌کارگیری راهکارهای علمی و استانداردسازی در این دو حیطه مرتبط است.

وی اضافه کرد: با توجه به تراکم بالای جمعیتی در شهر کوهدشت، لزوم افزایش کمی و کیفی ایستگاه‌های آتش‌نشانی احساس می‌شود و امیدواریم با تدابیر و تمهیدات پیش‌بینی شده تا پایان فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر کوهدشت، ایستگاه شماره سه در مرکز شهر راه‌اندازی شود.

کد خبر 641431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.