لژیونرهای ایرانی کشته شده در زلزله ترکیه را بشناسید+فیلم

محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیداوی و حامد مطرودی لژیونرهای تیم نقص عضو بلدیه اسپور مالاتیا بودند که همراه تیم‌شان در هتل کرچوال حضور داشتند و تخریب ۱۰۰ درصدی این هتل باعث مرگ این ورزشکاران شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ پس از روزها بیم و امید در خصوص وضعیت مهدی سعیدآوی، محمدرضا میراحمدی و حامد مسعودی ورزشکار ملی پوش فوتبال معلولین ایران که به عنوان لژیونر در لیگ باشگاهی کشور ترکیه حضور داشتند، در روز ۲۰ بهمن با انجام عملیات آواربرداری از هتل کرچوال مالاتیا، پیکر بی جان این سه ورزشکار از زیر آوار خارج شد.

محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیداوی و حامد مطرودی لژیونرهای تیم نقص عضو بلدیه اسپور مالاتیا بودند که همراه تیم‌شان در هتل کرچوال حضور داشتند و تخریب ۱۰۰ درصدی این هتل باعث مرگ این ورزشکاران شد.

 لژیونرهای ایرانی کشته شده در زلزله ترکیه را بشناسید+فیلم

مهدی سعیداوی؛ ۳۸ ساله از جانبازان ۵۰ درصد از شهرستان سوسنگرد، محمدرضا میراحمدی ۲۵ ساله از رامهرمز با قطع عضو ناحیه پا و حامد مطرودی ۲۷ ساله از شهرستان شادگان با قطع عضو ناحیه پا از سوی تیم ملی به شهر مالاتیای ترکیه رفته بودند. این سه نفر درگیر مسابقات بوده و در اکثر مواقع در حال رفت‌وآمد به ترکیه بودند.

 لژیونرهای ایرانی کشته شده در زلزله ترکیه را بشناسید+فیلم

پیکر حامد مطرودی، مهدی سعیداوی و محمدرضا میراحمدی، سه ملی‌پوش فقید فوتبال قطع عضو کشورمان که در زلزله مهیب و ویرانگر شهر مالاتیا ترکیه جان باخته بودند، بعدازظهر روز ۲۳ بهمن از طریق مرز زمینی بازرگان تحویل و پس از تشییع و ادای احترام به استان خوزستان انتقال داده شد.

ورود پیکرهای این سه ملی‌پوش طی مراسم و تشریفات ویژه با حضور محمد علیپور رحمتی نماینده مردم شهرستان‌های چالدران، ماکو، شوط و پلدشت در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی، امام جمعه شهرستان ماکو، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و جمعی از مدیران شهرستانی و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و نیز هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران شهر بازرگان صورت گرفت.

محمدرضا میراحمدی ملی پوش تیم ملی ایران و عضو تیم فوتبال معلولان و قطع عضو ایرانی بود متولد رامهرمز است و چندی پیش به عنوان لژیونر به یکی از تیم‌های ترکیه پیوست.

یکی از این فوتبالیست‌های ایرانی است که در ۵ سال اخیر برای تیم‌های ترکیه‌ای به میدان می‌رود. خواهر این بازیکن درباره وضعیت عجیب این بازیکن و چند هم تیمی ایرانی وی را تشریح کرد و گفت: "محمدرضا شب زلزله تا ساعت ۲.۵ هم با همسرش صحبت می‌کرد، اما از صبح که خبر را شنیدیم، بارها با او تماس گرفتیم. تلفن او زنگ می‌خورد، اما جواب نمی‌دهد. او و دیگر هم تیمی‌هایش در هتل کیرک وال منطقه مالاتیا حضور داشتند. "

حامد مطرودی حالا نامش در لیست ۲۲ هزار نفری، تلفات زلزله مهیب ترکیه قرار گرفته است؛ بازیکنی که سال پیش در تیم ملی معلولین ایران حضور داشت و لژیونر شاغل در لیگ فوتبال ترکیه محسوب می‌شد.

خبری تلخ که از ترکیه رسید؛ 3 فوتبالیست تیم ملی قطع‌عضو ایران فوت کردند

چالش تیر دروازه با محمدرضا میر احمدی

پیام تسلیت فدراسیون فوتبال

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، زلزله مهیب اخیر در ترکیه منجر به درگذشت محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیداوی و حامد مطرودی، سه عضو تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران شد که به عنوان لژیونر در لیگ باشگاهی این کشور فعالیت داشتند.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران این ضایعه عمیق را به جامعه ورزش و به ویژه مجموعه فوتبال قطع عضو تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر جمیل از درگاه باری‌تعالی مسالت دارد.

توضیحات رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان

اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین روزهای گذشته درخصوص آخرین وضعیت انتقال پیکر سه ملی پوش کشورمان به ایران توضیحاتی ارائه داد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:


برگزاری مراسم وداع با پیکرهای ورزشکاران فوت‌شده در زلزله ترکیه

مراسم وداع با پیکر حامد مطرودی، مهدی سعیداوی و محمدرضا میراحمدی سه ورزشکار ملی پوش فوتبال قطع عضو ایران و شاغل در فوتبال ترکیه که در زلزله اخیر این کشور جان خود را از دست دادند، روز گذشته سه شنبه با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و اهالی ورزش در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

1801775

1801774

کشته های ایرانی زلزله ترکیه امروز در اهواز تشییع می شوند

کد خبر 641398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.