چلسی به دنبال دائمی کردن انتقال ستاره پرتغالی

بر اساس گزارش جدیدی از اسپانیا، چلسی می‌تواند انتقال قرضی ژائو فلیکس را به انتقالی دائمی همراه با کاهش هزینه در تابستان تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از بازگشت فلیکس به میادین، با توجه به رد کردن سه بازی محرومیت، با گلزنی مقابل وستهم، گزارش جدیدی از Relevo نشان می‌دهد که تاد بولی، مالک چلسی در حال حاضر چشم به انتقال دائمی در پنجره تابستانی برای ژائو فلیکس دارد. مهاجم پرتغالی در حال لذت بردن از لندن و تغییر محل سکونت از مادرید به لندن است و این انتقال ممکن است هزینه کمتری نسبت به آنچه که قبلاً انتظار می‌رفت، داشته باشد.

این بازیکن ۲۳ ساله در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به صورت قرضی وارد استمفوردبریج شد و چلسی ۱۱ میلیون یورو (۹.۷ میلیون پوند) برای این انتقال پرداخت کرد، همچنین چلسی موافقت کرد که دستمزد این بازیکن را بپردازد. بقیه فصل با این حال، با انجام این کار، معامله‌ای برای گرفتن بازیکن برای همیشه دست‌یافتنی‌تر به نظر می‌رسد.

درحالی که اتلتیکو ابتدا مبلغ ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون یورو را درخواست می‌کرد، این گزارش ادعا می‌کند که ارائه پیشنهادی حدود ۱۰۰ میلیون یورو (۸۸ میلیون پوند / ۱۰۷ میلیون دلار) به دلیل ۱۱ میلیون یورویی که چلسی قبلاً پرداخت کرده است، می‌تواند کافی تلقی شود.

شروعی بد، باعث شد فلیکس در اولین بازی خود برای چلسی، مقابل فولام اخراج شود، اما او در تساوی یک بر یک مقابل وستهم عملکردی عالی از خود به نمایش گذاشت و بر اساس این گزارش، رابطه قوی با هواداران و بازیکنان برقرار کرده است. بولی مشتاق است تا به ساخت یک تیم جوان و هیجان‌انگیز ادامه دهد و به فکر عملی کردن ایده‌های خود است.

درحالی که هواداران همچنان رؤیای انتقال دائمی فلیکس را در سر می‌پرورانند، این بازیکن ۲۳ ساله باید به چلسی کمک کند تا فرم خود را بهبود بخشد، درحالی که تیم گراهام پاتر با تنها یک برد از هشت بازی گذشته، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند به میدان می‌رود.

کد خبر 641120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.