مدیران سپاهان هنوز صحبت‌های مورایس را به خاطر دارند! + عکس

تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن فردا شهرآورد اصفهان را برگزار خواهند کرد که باشگاه سپاهان برای جایگاه میزبان و میهمان قیمت برابر یعنی ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان و ذوب آهن فردا _سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن ماه_ در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند. شب گذشته بلیت‌فروشی این دیدار آغاز شده و باشگاه سپاهان برای جایگاه میزبان و میهمان قیمت ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته است. این یعنی ذوبی‌ها طبق قانون ۹۰ به ۱۰ از سه سکوی ورزشگاه می‌توانند، استفاده کنند و بلیت این مسابقه برابر با هواداران تیم سپاهان مبلغ ۴۰ هزار تومان است.

مدیران سپاهان هنوز صحبت‌های مورایس را به خاطر دارند!+عکس

مدیران سپاهان هنوز صحبت‌های مورایس را به خاطر دارند!+عکس

مدیران سپاهان هنوز صحبت‌های مورایس را به خاطر دارند!+عکس

این در حالی است که در بازی رفت این دو تیم و روز پیش از این دیدار خبری تحت عنوان فروش بلیت‌های ۲۰۰ و ۱۵۰ هزار تومانی از سوی باشگاه ذوب آهن به گوش رسید و خبرگزاری ایمنا این خبر را به عنوان اولین رسانه منتشر کرد. با اعلام این خبر و اعتراض شدید هواداران طلایی پوش ذوبی‌ها حاضر به تخفیف ۵۰ هزار تومانی شدند و بلیت این مسابقه با قیمت ۱۰۰ هزار تومان برای هواداران سپاهان به فروش رفت. اما با شروع مسابقه و حضور هواداران دو تیم شاهد سکوهای خالی بی شماری در فولادشهر بودیم و طرفداران سپاهان تنها ۱۰ درصد ورزشگاه را از آن خود کردند و به نوعی قانون ۹۰ به ۱۰ برای این مسابقه کاملاً اجرا شد.

اما حواشی بلیت فروشی تنها به بازی محدود نشد و در نشست خبری پس از این دیدار خوزه مورایس سرمربی سپاهان با کنایه‌ای به حریف نسبت به قیمت بالای بلیت ورزشگاه فولاد شهر و خالی بودن این ورزشگاه گفت: درخواستی از باشگاه خودمان دارم که در بازی برگشت قیمت بلیت‌ها زیاد نباشد. چرا که دوست داریم هواداران ذوب آهن هم در ورزشگاه باشند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد مدیران باشگاه سپاهان صحبت‌های مورایس را هنوز به خاطر داشته‌اند و ورزشگاه نقش جهان با پایین‌ترین قیمت ممکن شاهد حضور هواداران دو تیم خواهد بود.

کد خبر 640986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.