پیکان صفر _ استقلال ۲/ آبی‌ها همچنان روی نوار پیروزی قرار دارند

از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، پیکان و استقلال مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم پیکان و استقلال از ساعت ۱۴ مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند.

دیدار تیم‌های پیکان و استقلال

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر

ورزشگاه: ورزشگاه دستگردی

اخطار:

مهدی قائدی (دقیقه ۲۲) استقلال، تمیروف (دقیقه ۴۰) پیکان، امیر طاهر (دقیقه ۴۴) پیکان، ساسان حسینی (دقیقه ۶۱) پیکان، محمد جواد آزاده (۴+۹۰ و ۵+۹۰ اخراج) پیکان

داور: بیژن حیدری

گل‌ها: مهدی قائدی (دقیقه ۱۱) استقلال، صالح حردانی (دقیقه ۸۳)

ترکیب تیم پیکان:

رشید مظاهری، محمد کاظمی، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، امیر طاهر، علی رمضانی، منصور باقری، رضا ثابت ایمانی، مهدی لطفی، شرزود تمیروف و ساسان حسینی

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب تیم استقلال:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

شرح گل‌ها:

دقیقه ۱۱ _ باز پس گیری توپ توسط آرش رضاوند در میانه میدان و پاس او برای مهدی قائدی سبب شد مهاجم آبی پوشان با یک شوت از راه دور دروازه پیکان را باز کند.

دقیقه ۸۳ _ صالح حردانی شوت برگشت داده شده آرش رضاوند توسط رشید مظاهری را تبدیل به گل کرد.

شرح بازی:

نیمه اول مسابقه را هر دو تیم با اشتباهات فردی در میانه میدان آغاز کردند و همین مسئله سبب شد در دقیقه یازده آرش رضاوند از طریق باز پس گیری توپ مهدی قائدی را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا این بازیکن با یک شوت از راه دور تیم خود را یک بر صفر از حریف پیش بیندازد.

اگرچه پس از به ثمر رسیدن گل شاگردان ریکاردو ساپینتو کمی روان تر از قبل بازی کردند اما سبک و سیاق هر دو سرمربی باعث شد یک نیمه بدون موقعیت، متکی به شوت از راه دور، پر اشتباه و درگیرانه را شاهد باشیم که در نهایت با پیروزی یک بر صفر استقلال به اتمام رسید.

در نیمه دوم مسابقه شاگردان مجتبی حسینی برای جبران نتیجه از لاک دفاعی خود بیرون آمده بودند و از طریق پاس‌های ترکیبی و شوت از راه دور بارها خود را به دروازه استقلال نزدیک کردند اما عملکرد مطلوب خط دفاع آبی پوشان اجازه باز شدن دروازه توسط مهاجمان جوان حریف را نمی‌داد، همچنین قرار گرفتن پیکان در فاز حمله باعث می‌شد استقلالی‌ها به راحتی ضد حملات زهر داری را ایجاد کنند که حاصل آن دو موقعیت تک به تک برای مهدی قائدی بود اما هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشدند.

برخلاف نیمه اول، ۴۵ دقیقه دوم بازی سرعت خوبی داشت و شاهد خلق موقعیت های نصفه و نیمه از سوی هر دوتیم بودیم که نهایتا در دقایق پایانی مسابقه صالح حردانی که به عنوان یار تعویضی وارد بازی شده بود موفق شد دومین گل آبی‌ها را روی یک ضربه ریباند به ثمر برساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۷ _ برخورد توپ در محوطه جریمه به مدافع پیکان که کادرفنی استقلال اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

دقیقه ۲۶ _ شوت شرزود تمیروف با اختلاف اندک از کنار دروازه استقلال بیرون رفت.

دقیقه ۴۶ _ شوت محمد محبی توسط رشید مظاهری راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۶ _ اشتباه سیلوا در نزدیکی محوطه جریمه استقلال و قرار دادن توپ در اختیار بازیکن پیکان باعث شد هافبک این تیم با یک شوت دروازه آبی پوشان را با تهدید مواجه کند.

دقیقه ۷۵ _ شوت مهدی قائدی در موقعیت تک به تک با رشید مظاهری به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۸۲ _ شوت آرش رضاوند توسط رشید مظاهری برگشت داده شد.

نکات ویژه:

کد خبر 640978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.