۲۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر در مناطق محروم استان اصفهان توزیع شد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش از تهیه و توزیع دو هزار بسته لوازم‌التحریر با مساعدت معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع این اداره کل بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری و ۲۶ دستگاه چاپ‌گر در مناطق محروم استان اصفهان خبر داد.

وجیهه فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره توزیع لوازم‌تحریر میان مدارس ابتدایی استان اصفهان، اظهار کرد: در راستای تحقق عدالت آموزشی و توجه به دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار، معاونت آموزش ابتدایی با کمک معاونت پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش و خیران نیک‌اندیش، اقدام به تهیه و توزیع دو هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری کرد.

وی افزود: این توزیع با اولویت مناطق عشایری در شهرستان‌های شهرضا، سمیرم، فریدونشهر، جرقویه سفلی، چادگان، دهاقان و در ۲۷ منطقه کم‌برخوردار استان انجام شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش تصریح کرد: با عنایت به نبود توجه به تجهیزات مورد نیاز آموزشگاه‌های مناطق کم‌برخوردار استان در سال‌های اخیر و در بازدیدهای به‌عمل آمده از این مناطق تهیه قسمتی از وسایل مورد نیاز مدارس در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این راستا تعداد ۲۶ دستگاه چاپ‌گر از محل اعتبارات ابلاغی معاونت آموزش ابتدایی خریداری و با همکاری معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش به مدارس نیازمند تحویل داده شد.

فاضل خاطرنشان کرد: ایجاد بستر لازم آموزش برای همه دانش‌آموزان یکی از رسالت‌های مهم در آموزش و پرورش است و برای بازگرداندن دانش‌آموزانی که به هر دلیلی از آموزش فاصله گرفتند، اقدام می‌کنیم.

کد خبر 640758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.