واریز ۵۲ میلیارد تومان به حساب ایتام چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ۱۰ ماه گذشته ۵۲ میلیارد تومان توسط ۱۷ هزار و ۳۰۰ حامی به صورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جاسم محمدی امروز _یکشنبه بیست‌وسوم بهمن_ در نشست با دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در راستای احقاق حقوق مددجویان، تفام‌نامه‌هایی با مجموعه کانون وکلا، ثبت اسناد و املاک و ستاد دیه به امضا رسیده است.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری میان قوه قضائیه و کمیته امداد، افزود: با امضای این تفاهم‌نامه، خدمات حقوقی و قضائی به صورت یکپارچه به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: استعدادیابی، پرورش و حمایت از نیازمندان با هدف شناسایی افراد واجد استعدادهای برتر در زمینه‌های علمی، تحصیلی، فرهنگی، هنری و ورزشی انجام می‌شود.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد از ۴۵۰۰ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۵۲ میلیارد تومان توسط ۱۷ هزار و ۳۰۰ حامی به صورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز شده است.

محمدی اضافه کرد: علاوه‌بر آمادگی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برای دریافت کمک‌های مردمی، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه انسان سرشتی اجتماعی دارد و به زندگی دسته جمعی نیازمند است، افزود: نیکوکاری و از خود گذشتگی و کمک‌رسانی به دیگران، مایه همبستگی اعضای جامعه است که با پرورش روحیه تعاون در افراد به پیشرفت جامعه کمک می‌کند.

زمینه حمایت فرهنگی از مددجویان انجام می‌شود

عبدالرضا علی‌محمدی، دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: علاوه‌بر حمایت‌های قضایی، زمینه حمایت‌های اجتماعی و فرهنگی از مددجویان نیز ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به فراخوان نخبه‌گزینی از میان مددجویان، افزود: استعدادیابی، پرورش و حمایت از نیازمندان با هدف شناسایی افراد واجد استعدادهای برتر در زمینه‌های علمی، تحصیلی، فرهنگی، هنری و ورزشی انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست از قضات، دادستان‌های شهرستان‌ها، کارکنان دادگستری و سه نفر از ایتام نخبه تحت حمایت و مددکاران برتر تقدیر شد.

کد خبر 640745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.