ششمین سمپوزیوم بین‌المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک

به همت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، ششمین سمپوزیوم بین‌المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک (مشترک ایران،ترکیه) برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، ششمین سمپوزیوم بین‌المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک (مشترک ایران، ترکیه) به صورت حضوری و به زبان انگلیسی، روز چهارشنبه سوم اسفندماه ۱۴۰۱ (بیست و دوم فوریه ۲۰۲۳) از ساعت هشت صبح در محل سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.

علیرضا علیزاده مقدم ماسوله، دبیر علمی و سید محمد جواد طاهر مفرد، دبیر اجرایی این سمپوزیوم هستند. متخصصین و دانشجویان رشته‌های علوم پایه، زنان و زایمان، مامایی، اورولوژی، بیولوژی تولیدمثل، علوم تشریح، آناتومی و آنکولوژی، گروه‌های هدف شرکت در این سمپوزیوم عنوان شده‌اند.

آشنایی متخصصین زنان و بیولوژی تولیدمثل با نقش با انجماد در تکنیک‌های کمک باروری، هدف کلی ششمین سمپوزیوم بین‌المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک، و آشنایی با علم کرایوبیولوژی؛ آشنایی با رویکردهای بین‌رشته‌ای در علم کرایوبیولوژی؛ معرفی بیوبانک‌های مرتبط با تولیدمثل و مباحث اخلاقی و چالش‌های فرارو؛ آشنایی با تجاری‌سازی صنعت کرایوبیولوژی، اهداف اختصاصی آن عنوان شده است.

این سمپوزیوم دارای امتیاز بازآموزی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (پنج امتیاز: متخصص ارولوژی، زنان و زایمان، دکترای بیولوژی تولیدمثل؛ ۳.۵ امتیاز: دکترای هماتولوژی، دکترای بیوشیمی بالینی، دکترای ایمنی‌شناسی، دکترای ژنتیک پزشکی، دکترای علوم تشریح، خون و سرطان بالغین؛ ۲.۵ امتیاز: کارشناس و کارشناس ارشد و دکترای مامایی، دکترای حرفه‌ایی علوم آزمایشگاهی، تخصص علوم آزمایشگاهی) است.

متقاضیان جهت کسب امتیاز بازآموزی باید از طریق سایت اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور به آدرس www.ircme.ir ثبت‌نام خود را در ششمین سمپوزیوم بین‌المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک تکمیل و از ثبت‌نام در سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان خودداری کنند.

ارائه کارت دانشجویی معتبر در روز برگزاری سمپوزیوم برای دانشجویان الزامی است. صدور گواهی شرکت در برنامه منوط به حضور در برنامه است.

همچنین مهلت ارسال آثار در بخش مسابقه عکس برتر با موضوع انجماد تا روز سه‌شنبه بیست و پنجم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است. علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های خود را در این موضوع به آدرس ایمیل cryobiology@royaninstitute.org ارسال کنند.

کد خبر 640480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.