حضور جامعه ورزش اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

جامعه ورزش استان اصفهان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرنگار ایمنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ و جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی از ساعاتی پیش در کشورمان آغاز شده است. در استان اصفهان نیز همچون استان‌های دیگر این مراسم با حضور پرشور هم وطنان در حال پیگیری است. مردم اصفهان مانند سایر هموطنان، در هوای سرد زمستانی بهمن‌ماه از همان ساعات ابتدایی مراسم با حضور در مسیرهای هشت‌گانه به سمت میدان امام (ره) محل اصلی مراسم در حال حرکت هستند. این درحالی است که جامعه ورزش استان اصفهان در این مراسم حضور فعالی دارند. در ادامه روایت خبرنگار ایمنا از این مراسم مشاهده می‌کنید:

*جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی با حضور در ورزشگاه تختی از همان ساعات ابتدایی برای میزبانی از ورزشکاران حاضر بودند.

حضور جامعه ورزش اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

*ورزشکاران باشگاه‌های سپاهان، ذوب آهن و تام در این مراسم شرکت کرده و پابه‌پای پیشکسوتان ورزش در راهپیمایی حضور یافتند.

*حمیدرضا دادخواه دبیر هیئت فوتبال اصفهان و علی طاهری ریاست هیئت نیز از حاضران راهپیمایی امروز بودند و به نمایندگی از فوتبال استان در جمع پرشور مردم حضور داشتند.

* سرهنگ وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و روح الله معظم مدیرعامل باشگاه مقاومت اصفهان و مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در مراسم حاضر هستند.

*سرهنگ وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران اصفهان در حاشیه این مراسم با دوربین ایمنا به گفت‌وگو پرداخت که صحبت‌های وی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

*سرهنگ روح الله معظم مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان نیز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن دقایقی را برابر دوربین ایمنا به گفت و گو پرداخت:

*مهدی تکابی رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با حضور در این مراسم لحظاتی را با ایمنا گفت‌وگو کرد:

*محمد ساعدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تام یکی دیگر از حاضرین راهپیمایی ۲۲ بهمن بود و با دوربین ایمنا گفت‌وگو کرد:

*همانطور که اشاره شد ورزشکاران بسیاری از رشته‌های ورزشی گوناگون در این راهپیمایی شرکت کردند. نوجوان جودو کار اصفهانی در همین خصوص لحظاتی را با ایمنا صحبت کرد:

*اکبر تقیان رئیس هیئت کاراته استان اصفهان هم درخصوص حماسه ۲۲ بهمن صحبت کرد که در ادامه صحبت‌های وی را مشاهده می‌کنید:

جامعه ورزش استان تمام قد پای آرمان‌های انقلاب هستند

جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: این روز بزرگ را به جامعه ورزش تبریک می‌گویم. جامعه ورزش استان مجدداً با حضورشان یک بار دیگر اعلام کردند تمام قد پای آرمان‌های انقلاب هستند. علی‌رغم همه مشکلاتی که وجود دارد متحد پای کار هستند و با افتخار آفرینی برای کشورمان همچون سفرای ایرانی ظاهر می‌شوند. در واقع بدون حاشیه با نهایت قدرت در مسابقات حاضر می‌شوند و پرچم کشورمان را به اهتزاز در می‌آورند.

*استقبال قابل توجه از غرفه های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در میدان امام (ره)

 

کد خبر 640440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.